Sandman Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har kommet over et parti slike figurer, totalt 48 stk, til en billig penge. Jeg syns slike figurer er veldig fine... :blunke: Jeg har ei tomt på 1200 kvm, tror dere det blir litt for mange på en tomt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Sånne figurer skremmer vettet av meg (er mørkeredd og har gått på noen sånne om natta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg skal ikke ha de ute om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg tror det kommer til å bli skikkelig spesielt, i allefall...Skulle gjerne ha sett synet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 skal du flytte alle inn om natta? det er jo litt av en jobb.... ellers liker jeg ikke slike figurer i det hele tatt. , så ja jeg synes det blir for mange. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg skal ikke ha de ute om natta. Og hvor har du tenkt til å ha dem om natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. april 2003 #7 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg skal ikke ha de ute om natta. Skal du ta de inn for min skyld? Så snill du er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 23. april 2003 Og hvor har du tenkt til å ha dem om natta? På stuegolvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 23. april 2003 Skal du ta de inn for min skyld? Så snill du er.. Ja, jeg vet at du i fylla ofte raver rundt på annenmanns eiendom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #10 Del Skrevet 23. april 2003 På stuegolvet. Ok. Regner med at du har noen kvadratmeter stue da, og noen gode kamerater som gidder å bære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. april 2003 #11 Del Skrevet 23. april 2003 Ja, jeg vet at du i fylla ofte raver rundt på annenmanns eiendom. Hvordan viste du det? :o Var ute en tur senest i går natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 23. april 2003 Ok. Regner med at du har noen kvadratmeter stue da, og noen gode kamerater som gidder å bære... Jeg har ingen kamerater, så jeg kommer til å leie inn noen kirurger og professorer fra Polen til sjauinga morgen og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #13 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har ingen kamerater, så jeg kommer til å leie inn noen kirurger og professorer fra Polen til sjauinga morgen og kveld. Ja, sånn å forstå...Jo, det tror jeg kommer til å bli bra, Sandman! Men hvor mye er en "billig" penge for disse 48 unikumene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 23. april 2003 #14 Del Skrevet 23. april 2003 Beklager, Sandman. Men slike figurer kommer ganske høyt opp på min liste over "harry-ting" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. april 2003 #15 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg synes sånne nisser er blodharry og rimelig stygt. Men noen kan ha det, fordi de har det ironisk. Skjønner? Så hadde jeg hatt have, så kunne jeg hatt et par sånne gnomer - for gøy. Men i det noen hadde trodd at jeg mente det, da hadde det ikke vært gøy lenger. Skjønner? Dog hadde en rosa flamingo vært langt forbi ironien også... eller kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. april 2003 #16 Del Skrevet 23. april 2003 sandman: du er ikke tilfeldigvis benjamin fra skien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #17 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg tror dette blir ett skikkelig løft for nabolaget, Sandmann! Men - du er klar over at disse nissene formerer seg? Før du vet ordet av det har du 480 stk!! Da må du kanskje vurdere å bygge på huset, til om natten vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 23. april 2003 Beklager' date= Sandman. Men slike figurer kommer ganske høyt opp på min liste over "harry-ting" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #19 Del Skrevet 23. april 2003 Synest de er skikkelige skumle :evil: Eller YALLA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 23. april 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 23. april 2003 sandman: du er ikke tilfeldigvis benjamin fra skien? Neeei... men han har kanskje samme gode smak som meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå