Gå til innhold

Utdrikkningslag til brud

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da jeg ble drukket ut (de overrasket meg skikkelig, det var kjempegøy), fikk jeg først noen minutter på å ta med meg noen klær, så dro vi til en venninne og drakk drinker og spiste lunsj, og hadde den obligatoriske pakkeleken, og så spilte vi bowling! Det er noe jeg liker veldig godt, og det er sosialt, pluss at de selger øl i den bowlinghallen. Så spiste vi ute, og etterpå ble det singstar-vorspiel med drinker og snacks. Siden det var luciadagen, hadde de ordnet med en hvit kjole til meg, og lys i handa, og sølvglitrende hodepynt som jeg hadde på meg. For en med brunt hår, var det litt kult å endelig få oppleve å være lucia. På skolen fikk jo bare blondinene være det. Så gikk vi ut på byen etterpå. Veldig fornøyd, og ikke noe ekstremt. Og noe av det beste var at venninnene stilte opp. Selv de som har flere småbarn, som jeg aldri ser annet enn på kaffebesøl o l, var med hele kvelden. Da fikk jeg plutselig ha dem med i min setting, på vorspiel og på byen og slikt.

Så fikk jeg bok på bryllupet, med masse bilder fra utdrikningslaget, og der de hadde skrevet hilsener og slikt. Det satte jeg STOOOR pris på.

Endret av angara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, så noen nevnte sjokoladesmaking her. det hørtes kult ut! andre ting jeg kan anbefale, som involverer alle er: synge inn cd (med bruden som solist og de andre som kor), gocart, dansekurs (vi hadde brudevalskurs i et jeg var, går feks også ann med linedance, tango ol), oslo gladiatorsenter, champagnelunsj, spa (slik at alle er i bassenget, og bruden får en behandling), hyttetur, lazerworld, bowling, leie inn kokk som lager maten med dere, Sørbråten gård i Maridalen har masse aktiviteter, paintball, dildoparty på kvelden etter at vi har spist har vi hatt et par ganger, karaoke/sing star osv osv osv...

Skrevet

Jeg har vært med på en del utdrikkingslag, og vi liker ikke å "drite ut" bruden. Det håper jeg at jeg slipper på mitt utdrikkingslag også ;-) Vi har bl.a. gjort følgende:

-Kidnappet bruden på treningssenteret, picnic i garderoben

-Gocart

-Padling og læring av eskimorulle for bruden

-Tube etter båt utover fjorden

-Hundekjøring

-Magedans for alle

-Spa (for hele gjengen, med boblebad sammen etc)

-Sendte bruden på rulleski etter jobb, til div. opgaver hvor vi møtte henne alle "stoppestedene"

-Fest i en liten lavo ute midt på vinteren, frøs veeeldig ;-)

-Dildoparty (faktisk veldig morsomt!)

-Bruden måte selge boller på toget til neste by, hvor vi skulle

-Ute og spiste

Skrevet

I mitt utdrikningslag gjorde vi blant annet dette:

8 kamp ( øksekasting, knivkasting, sloss med sånn stor qtipser osv)

Jeg fikk masasje på spa

Magedans-kurs

Så hadde vi grilling og masse go mat og drikke, og masse morsomme leker for bruden utover kvelden..så ble det en tur på byen på tampen.

Var kjempe koselig og morsomt

• 3 uker senere...
Skrevet

Har hørt om ei som måtte gå langs Karl Johan og selge boller..

På skiltet stod det:

"BOLLEMUS 5 KRONER"

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...