Gå til innhold

Utdrikkningslag til brud

Fremhevede innlegg

Skrevet

VI blir ca 8 jenter ink bruden.

Hun sier hun vil gjøre noe som inneholder samhold. Ikke noe teit vanking i gata el noe.

Jeg lurer på hvilke smarte ideer som lar seg gjennomføres.

Hva gjorde dere?

Hva ønsket dere?

Og pris, jeg er ikke invitert i bryllupet og vil ikke betale mer enn 500, ink å betale for bruden...

Regner med at noen trekker seg, er det ikke lurt å la alle forhåndsbetale i god tid på forhånd? Og at det er bindene påmelding, så vi ikke blir lurt?

Kan noen komme med konkrete ting her?

Vi er alle i Oslo.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo Gladiators! Der kan dere velge hva dere vil gjøre, og alle får være med. Kjempegøy :juhu:

Skrevet

Skulle gjerne hjulpet deg, men den neste bruden i min vennegjeng som skal drikkes ut er her på forumet - og hun får IKKE vite hva vi skal :lur:

Men; det er viktig å høre på bruden. Gir hun uttrykk for at hun ikke vil drites ut eller andre spesifikke ting er det IKKE kult å sende henne drita full til en mannlig stripper, før man kler henne halvnaken og tar bilde av henne som man etterpå sender til de kommende svigerforeldrene, sånn for å sette det litt på spissen.

I min vennegjeng er det mest fokus på å ha det hyggelig, mimre, finne på morsomme ting for alle etc.

Jeg var forlover i august; da hadde vi frokost, så litt moro med en hobby hun har, så privat basseng noen timer, lunsj, så rebus hjem til meg før vi spiste middag min far hadde laget (en eminent kokk), vors og ut på byen.

Bruden har gitt uttrykk for at hun var strålende fornøyd med det.

Den neste bruden får et annerledes, men likefullt veldig hyggelig utdrikningslag (tror vi da...)

Gjest Wonders utlogget
Skrevet

Dette lover godt! Hva mer?

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er utrolig kjedelig og liker ikke sånne "la oss drite bruden ut mest mulig".

Skulle jeg arrangert utdrikningslag ville jeg dratt venninnegjengen med på Spa - her har vi Vestkanten som er et offentlig bad men med private rom der man altså kan få spa behandling. Hvis man er litt kreativ kan man sikkert få til litt sminke og egenpleie, negler og slikt?

Etterpå ville jeg ha laget en god middag eller godt på byen og spist en god middag.

Skrevet

Jeg synes SPA kan bli litt kjedelig, for det er jo ikke samhold - om ikke alle skal få behandling etc.

Spille inn sang i studio er jo veldig morsomt...

Skrevet

JA! Det kunne blitt kult...Hvordan går man frem ?

• Liker 1
Skrevet
Spille inn sang i studio er jo veldig morsomt...

Skulle akkurat til å foreslå det!

Forloveren til kusina mi gjorde det - arrangerte plateinnspilling der bruden sang og vi andre koret. Det var fantastisk morsomt!

Skrevet

Ting som alle kan delta på og ikke bare er for bruden er jo hyggelig. Det finnes sikkert sånne teambuildings-firmaer i Oslo, men det blir muligens for "opplagt" (jeg var på et julebord i den sjangeren, og det føltes bare dumt for meg som var med som familiemedlem og ikke kollega, dessuten var aktivitetene omtrent som gruppearbeidsøvelser vi hadde da jeg studerte..). Ellers kommer det an på hva slags person bruden og venninnene er - for noen kan sikkert paintball o.l være kjempegøy, mens andre ikke er så sporty. Et utdrikningslag jeg var i hadde en times gruppeundervisning i noe a la yoga, og det passet bruden og vennene veldig bra. Aerobic, tai chi osv kunne også fungert. Sånn passe sosialt og det løsner litt på stemningen om ikke alle kjenner hverandre fra før. Utover det synes jeg det er viktig å ikke ha altfor mange aktiviteter i løpet av dagen - det er viktig å ta seg tid til å spise (god mat) og prate også. De mest vellykkede utdrikningslagene jeg har vært i har vært de hvor vi ikke har dratt på byen, men hatt fest et privat sted eller grillet ute - evt dratt på byen seint etter et langt og bra vorspiel et sted det går an å snakke sammen :)

500 kr høres ut som en ok pris å legge seg på, du kan få mye aktiviteter og mat for den prisen om de andre enn bruden i tillegg betaler lunsj for seg selv og endel av alkoholen. Jeg synes det er bedre/like bra å gjøre det sånn som å øke prisen mye for at all alkoholen skal være inkludert, da det gjerne er forskjell på forbruket...

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns yoga er en god ide. Ta kontakt med Spenst e.l og hør om de kan ta en time med dere.

Skrevet

Jeg ble ovverrasket på jobb og m¨åtte ha countryshow i utstillingsvinduet vårt... ca en time..hUff huff, men spennende;)

Etterpå hadde vi lunsj. Så var d i buss til en gård hvor jeg måtte fange ei ku, melke denne og drikke melka...Hmmm:)

Etterpå hadde de laget Saloon i en nedlagt fjøs hvor vi spiste, drakk og hadde mange morsomme mimreleker..

Fantastisk dag, med gode venninner og i seng rundt kl2... perfekt for meg.

Alle hadde cowboyhatter, og jeg var kledd i noe lekkert,kort countrystæsj... Ikke har jeg noe forhold til dette, men d var helt perfekt;)

• 2 uker senere...
Skrevet

da har vi planlagt, dette blir bra. Vi regnet ca 500 kr pr hode, og bruden betaler IKKE NOE hele dagen så klart!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vi har støtt på problemer, vi vil danse el gjøre noe fysisk, men de vi kjenner som gir oss lav pris har helseproblemer så vi må finne en annen form for dans...hjelp.

Siam, linken din funker ikke.

tai chi ...hvor finner jeg ut av det? Gi meg en pris...

Kan noen gi meg svar på hva dere betalte for magedans osv?

Linker og telefoner er det egentlig forlover som bør gjøre, da hun ikke helt gjør det, vil jeg be dere jenter om råd. Konkrete råd.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Frøken Eple, magedanslinken sendte meg til Stavanger jo...

Til alle kommende bruder, Jeg må være veldig diske her inne ang dette, jeg vet at deg vi skal drikke ut sitter her inne på KVINNEGUIDEN gjevnlig, så plis, jeg vil at du skal ha den beste utdrikkningsfesten som er mulig, så hjelp å finne gode tips!!! :love:

Bildene er slettet ihht våre regler ang kopirett.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
  • Liker 1
Gjest Fast bruker - ikke innlogget
Skrevet

Velger å være utlogget nå siden jeg har lyst til å være anonym her, også ift veninner som vil vite hvem jeg er hvis jeg beskriver utdrikkingslaget mitt.

Jeg ble blant annet tatt med på sjokoladesmaking på Chocolat (Oslo) - det var helt supert og jeg lærte meg faktisk å like 70% sjokolade :-)

Etterpå dro vi hjem til en veninne som bor sentralt, der hadde de leid inn en bartender som lagde drinker til oss mens vi hadde noen konkurranser, spiste og koste oss frem til vi dro på byen.

Enkel, grei og helt super dag. (fikk også massasje på en salong og piknik i slottsparken i løpet av dagen)

tingeling

Skrevet

Vi var på ridetur, det var midt i blinken for den kommende bruden, hun hadde aldri gjort det før. Men det var ikke i Oslo, da.

• 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...