Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener Kverula- men når folk spør spm. som jeg vet at de allerede vet svaret på blir jeg mistenksom.

Slike perfekte morgener kommer ikke ofte, så derfor ville jeg dele øyeblikket men KG leserne og iom. at jeg får mange spm. om mat så tenkte jeg det kunne være nyttig og se hvordan handlelisten min ser ut.

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan i huleste VET du at jeg vet hva typen din driver med når jeg ikke vet selv at jeg vet det? kryptotelepati?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
hvordan i huleste VET du at jeg vet hva typen din driver med når jeg ikke vet selv at jeg vet det? kryptotelepati?

Jeg vil heller kalle det "jeg husker det jeg vil huske" syndromet men okay, for ørtende gang.....min tilkommende jobber med film og tv produksjon og jobber bla. annet for NRK og som freelanser. Han har tidligere jobbet i Asia (inkl. Japan), England, Frankrike og jobber nå i USA hvor han befinner seg vekselvis mellom Boston og New York. De filmer både på dagtid og nattestid og noen ganger må opptak utsettes pga. dårlig vær.

Minnie

Skrevet

var det så vanskelig?

da kan jeg fortelle tilbake at typen min er sivilingeniør i sydney.

nå har vi det riktig trivelig, syns jeg.

Gjest sexysadie
Skrevet

Min morgen

Kl 0600

Jeg står opp og dusjer

Kl 0645

Jeg inntar en bedre frokost bestående av 3 skiver grovtbrød med brunost, en banan, og masse kaffe

Kl 0730

Jeg leser Richard Sennets bok: Det fleksible mennesket - Personlige konsekvenser av å arbeide i den nye kapitalismen.

Kl 1100

Jeg spaserer til Hint hvor jeg har hatt forelesning helt til kl 1500

Nå skal jeg gå og handle og d blir ikke mere spennende enn noen fiskekaker, potet og youghurt.

Derefter må jeg hjem og ete middag og fortsette lesingen av Sennets analyse av denne nye tids arbeidsliv m prosjekter og hva d har å si for individets karakter.

Ha en god dag, folkens!!!

Deres for alltid Sexy Sadie¨¨

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Fiskekaker er godt :D

Minnie

Gjest Tutta fra Calcutta
Skrevet

Det jeg synes er så kult med Minnie - er at "alle" elsker å lese innleggene hennes.

Ingen andre brukere får samme oppmerksomhet som henne.

Vi er alle sammen med på å gjøre henne til en kultfigur her inne. :wink:

Jeg er enig med en del og uenig med en del.

Men det jeg liker ved henne - er at hun tror på seg selv og det hun gjør på en sofistikert måte som noen kanskje misunner henne. Okey - har fått med meg at hun ikke sliter rent økonomisk, men er ikke det bare flott at ikke vi alle sammen er like?

KG har et mangfold som andre diskusjonsforum mangler.

Her er det spennende brukere som ikke er redd for å si sin mening.

Synes det er flott at vi har både Kong Salomon og Jørgen Hattemaker blandt oss, jeg. :ler:

Bare skriv om din fantastiske morgen du, Minnie.

Tutta

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg er hver dag inne på Kg for å lese "Dagens Minnie".

:sjarmor:

No bad feelings.

L-B

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Endelig litt positivitet.

Tusen takk.

Minnie

Skrevet

Min morgen var sånn:

-06:00 våkner av radio´n

-Lå på armen til kjæresten og småpratet og hørte på Holger til 06:30

-Situps på stuegulvet (flink, ja :-))

-06:45 Dusj og morgenstell

-07:15 Yoghurt og frokostblanding og Aftenposten ved kjøkkenbordet

-07:40 Ut døra og avgårde til jobb

-07:55 På plass på kontoret, foran PC´n med en stor kopp grønn te.

Veldig bra morgen, frem til 07:40 :ler:

Skrevet

får alle være med nå!

va bra.

har nemlig også hatt en glimrende morgen.

først ringte vekkerklokka 6.15. tenkte jeg skulle gjenta gårsdagens suksess med å stå tidlig opp og få ting gjort.

fortsatte å trykke på snooze til 9.00. hadde forstyrrede drømmer om en fattig mor i afrika og hennes lidelser frem til da. (særs atypisk tema. vanligvis drømmer jeg bare om sex)

sto opp, vannet blomstene med resten av nattbord-glass-vannet, som jeg gjør hver dag.

slapp inn pus og lagde frokost til ham (whiskas kylling i gele) og en dobbel latte til meg selv. ergret meg over at jeg glemte å kjøpe juice i går.

drakk kaffe mens jeg nappet øyenbryn.

lagde ny dobbel latte som jeg drakk mens jeg bladde formålsløst i et kompendium om bærekraftig utvikling.

rett før 10 kom jeg meg i dusjen, rett over 10 var jeg ute av dusjen, behørig innsmurt med krem fra topp til tå.

den neste halvtimen løp jeg rundt og fant frem klær, tok dem på meg, sminket meg, og pakket sekken.

10.42 sprang jeg ut døra og ned snarveien gjennom skogen til bussholdeplassen. rakk bussen, og det var bra siden den bare går en gang i timen og jeg hadde oblig undervisning å rekke.

satte meg til med trojan reggae på minidiscen og tre kvarter seinere var jeg i byen.

hele veien hadde jeg en vidunderlig lettet følelse fordi jeg ble ferdig med oppgaven min i går, den har jeg holdt på med hele semesteret, og det er himmelsk skjønt å ha de vekttallene så å si i boks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...