Gå til innhold

Riegel sjokolade

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Noen som husker Riegel? Den lille sjokoladen i rørt sølvpapir med gul skrift? Og smaken av REN melkesjokolade? Åååååh den var så GOD! Og passe stor også om man har lyst på en liten snack. Noen som vet hvor den er blitt av? Var det Nidar eller Freia som hadde den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det var Freia som hadde Riegel og Hasla, men det er lenge siden de forsvant fra markedet.

Skrevet

Riegel var kjempesøt! I sølvpapir! Og så så den ut som det den het, en liten kubbe.

Gjest Borghild
Skrevet

*savne* Jeg vil ha Riegel tilbake!!!!! Alle likte den jo! Hvorfor forsvant den?

Skrevet

Det er årevis siden den forsvant. Jeg savner dme også, pleide å kjøpe en Riegel og en Hasla når jeg skulle på kino. :)

De forsvant nok fordi de ikke solgte nok.

Skrevet

Var de ganske små, med tynne bølger på toppen? Sølvpapir med rød og gul skrift eller noe?

Skrevet

Sølvapair ja, mener at den med melkesjokolade var blå og den med nøtter var rød.

Av og til fikk jeg en slik sjokolade da jeg var med mamma i butikken, det var toppen av lykke. :fnise: Mange år siden den ble borte.

Skrevet

Flat på undersiden og buet på oversiden? Ikke særlig mye større enn en finger? Herlighet, de hadde jeg helt glemt!! De var jo kjempegode!!!

Skrevet

hva slags sjokolade var Hasla?

Savner igrunn Riegel jeg og

Skrevet
hva slags sjokolade var Hasla?

Savner igrunn Riegel jeg og

Riegel med nøtter.... Kongegod!

Skrevet

Kjempenam begge to! Jeg også synes det er dumt at de ble borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...