Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #21 Skrevet 10. november 2009 Fordi stort utstyr er best på mannen og når han bruker den...kraften av en mann er ikke det samme som et lite leketøy.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Fordi dildoen er hard og i plast og fordi jeg tar den inn mye tidligere i leken enn jeg gjør med en pikk. Vips, får jeg orgasmen og kan sove/spise/dra på trening, hva jeg nå skal. Dessuten er det som noen har vært inne på her, hvordan skal vi vite hvor stor en penis er? Jeg har aldri fått lov til å måle noen, selv om jeg har spurt...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #23 Skrevet 10. november 2009 Fordi dildoen er hard og i plast og fordi jeg tar den inn mye tidligere i leken enn jeg gjør med en pikk. Vips, får jeg orgasmen og kan sove/spise/dra på trening, hva jeg nå skal. Dessuten er det som noen har vært inne på her, hvordan skal vi vite hvor stor en penis er? Jeg har aldri fått lov til å måle noen, selv om jeg har spurt... Hadde vært spennende å bli målt, kom så skal du få måle meg
Frua Skrevet 10. november 2009 #24 Skrevet 10. november 2009 De dildoene jeg har hatt har jeg fått og da har de alltid vært i en mindre str enn giveren. Noen andre med denne erfaringen? Skulle jeg kjøpt en selv nå som jeg er i et forhold ville jeg nok ikke valgt en kjempestor i frykt for å tråkke mannen på tærne.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. november 2009 #25 Skrevet 10. november 2009 De dildoene jeg har hatt har jeg fått og da har de alltid vært i en mindre str enn giveren. Noen andre med denne erfaringen? Skulle jeg kjøpt en selv nå som jeg er i et forhold ville jeg nok ikke valgt en kjempestor i frykt for å tråkke mannen på tærne. For å si det slik, ikke noe av dette er tilfeldig. Vi med små pikker unngår helst å kjøpe sexleketøy overhodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå