Gjest mannen45 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Leste nylig at kvinner hadde kåret pikk på 19cm som ideell. Og her inne på forumet er det mye snakk om viktigheten av "å bli fyllt opp". Men har sett en del dildoer opp gjennom årene, og de fleste har ikka akkurat vært giganter. Får ikke dette til å rime. At noen sier størrelsen ikke teller for å være politisk korrekte er en ting. Men ved kjøp av dido behøver man vel ikke være "politisk korrekt". Dersom jenter vil ha størst mulig, hvorfor gjelder ikke dette dildoer? Eller er det jeg som ikke har sett et representativt utvalg?
Liskat Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Kanskje mange jenter ikke har saa god peil paa hvor stort 19cm egentlig er? De fleste maaler nok med oeynene og ikke maalebaand, og da blir det ikke saa veldig noeyaktig.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Dette gjør vi fordi vi liker å gjøre dere forvirra. Vi er komplekse;) Skal jeg svare på ditt spm? Å få en ekte penis inn i seg, er annerledes enn å få en dildo inni seg. Vår vagina klarer å få inn enn større penis, enn en likestor dildo. ( det går selvsagt med begge deler, men det føles ikke likedan, ikke for meg iallefall). Så...ja takk til ekte pikk på 18-19 cm. Men ville nok heller ha valgt en litt mindre dildo... Jeg tror også det kan ha noe med at " man gjør det selv med dildo". Da må man gjerne bøye litt på magemusklene, for å rekke ned med hendene, ( nett som når man tar sitt-ups), og da blir det med press i musklaturen i vaginaen, slik at den kan føles trangere. Derfor vil en stor dildo på 19 cm føles større enn en ekte pikk på 19 cm... Det er iallefall mitt syn:!
Gjest Tigress Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Mens jeg har en helt overjordisk diger dildo, bare fordi det er gøy. Egentlig fordi kjæresten kjøpte den til meg for å "skremme" meg... Og kjæresten min fyller meg helt opp selv om han ikke er på eselpikk-størrelse, slik dildoen er. Så dette varierer nok veldig...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Har du ikke fått med deg at kvinner kjøper i str. Large og Xtra Large, gjerne omskåret?
Årets gjøk Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 De fleste kjøper vel ikke dildoer, men vibratorer. Da er det vibrasjonen som er det viktigste og ikke størrelsen. Den trenger ikke være spesielt stor for kunne stimulere klitoris. Den behøver ikke engang å likne på en pikk. Forøvrig mener jeg at premisset du legger til grunn for spørsmålet ditt ikke er riktig. I de fleste trådene om penisstørrelse (og de er det mange av) er gjennomgangstonen at de fleste foretrekker en middels stor penis. Det er stort sett gutter som hevder at kvinner foretrekker en stor penis.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Det viktigste er vel å bli tilfredsstilt, uavhengig av størrelsen? Kan en mann tilfredsstille deg uansett om pikken måtte værra blå og liten, er vel igrunnet det det viktigste? Det gjelder å ikke bli altfor besatt og opphengt i størrelse.
Ethereal Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Jeg syns 16 cm er mer enn nok. Kjempedildoer er ikke noe for alle.
felgen Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Det er som noen nevner over her forskjell på dildo og ekte vare, og personlig blir jeg nok både våtere og mer klar for sex med en stor penis i virkeligheten enn jeg blir med en dildo. Det er mye av grunnen for min del i alle fall!
momo Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Nå har jeg en elsker med diger penis, større enn 19 cm. Og det går det, fordi vi bruker god tid først og han gjør meg veldig kåt. Men dildoen min er 13/14 cm og ikke spesielt tykk, men funker veldig bra de, ikke noe ønske om en større dildo, da jeg ikke blir så kåt på den.
Gjest MooCow Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 For meg er det viktigere at han kan bruke utstyret.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Sannheten er at kvinner vil ha svære pikker. Det re dildosalget ett sannhetsvitne for. Det med "størrelsen ikke teller" er ikke annet enn politisk korrekt vås. Men hvem sa at en ville få ærlige svar fra kvinnene?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Det er forskjell på å bli pult av en mann og onanere med en dildo. Spesielt når de vibrerer, da holder det med en liten dings som er strategisk plassert. Jeg har en dildo som er relativt stor, men den er ikke like myk og varm som en penis så det er liksom ikke like digg å kjøre den langt inn. Jeg ligger heller ikke og jukker med en dildo slik en mann gjør på meg, og jeg kjenner ikke den samme trangen til å bli fyllt opp eller bunnet. Jeg vil bare stimulere de to små, mest sensitive punktene jeg har som gir meg orgasme kjappest.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 Plast er hardt på en annen måte og "føyer" seg ikke etter kroppen. Man tilpasser seg ellers den mannen man har over tid. Stor eller liten. Følgelig er ikke forskjellene merkbare etter at man har hatt sex med fyren en del ganger, særlig om alt funker bra. Og noen damer, meg inkludert synes gjennomsnittspenis er mer enn stor nok. (14, et eller annet var det ikke?) Leketøyet mitt er 12x12 cm. Større er vondt.
Stefan Skrevet 9. november 2009 #15 Skrevet 9. november 2009 Kvinner eier ikke øyemål. Får de endelig tak på "idealpenisen" vil mange av dem få betenkeligheter. Naturen er skapt ved en rekke sammenhenger. Også mellom kjønnene. En penis skal passe til vagina. Menn er skapt med forskjellig penis, akkurat som kvinner er skapt med forskjellig vagina. Det er derfor ca 95% av alle menn ligger innenfor normalen på 11-19 cm. Når kvinnen så begynner å ønske større penis enn gjennomsnittet, som faktisk ikke er på mer enn 15 cm, og når man i tillegg vet at gjennomsnittet ligger over medianen, har det helt klart med det mentale fremfor det kroppslige. At kvinnen foretrekker vibratorer og dildoer med normal størrelse er med andre ord ikke så rart. Dette er den størrelsen det er størst sjanse for å møte når de skal ha seg en mann, og da er det ikke så dumt å ha "øvd" seg på akkurat den størrelsen. Det beviser også at kvinner flest ikke trenger større for å føle seg bra seksuelt.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. november 2009 #16 Skrevet 9. november 2009 Når kvinnen så begynner å ønske større penis enn gjennomsnittet, som faktisk ikke er på mer enn 15 cm, og når man i tillegg vet at gjennomsnittet ligger over medianen, har det helt klart med det mentale fremfor det kroppslige. Helt klart. Hvor bra et sexliv er for ei jente sitter i hodet. Hvis en gutt oppfører seg riktig så har jenta tilnærmet lik orgasme før selve penetreringen setter i gang. Jenter som mener de må ha kuker over snittet har liten innsikt i hvordan sin egen kropp fungerer, det vil si at de tror at jenter er like endimensjonale og mekaniske som gutter. Fitta tilpasser seg en hel rekke med kukstørrelser, men hvis ei jente onanerer med en 20cm dildo vil fitta naturligvis være mindre følsom for en gjennomsnittlig kuk.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #17 Skrevet 9. november 2009 Dildo er ei nødløsning! For min del et redskap for å oppnå en kjapp orgasme: ferdig!!! Bedre med en liten kuk enn en stor dildo mener nå jeg!!! Basta
Chiyo Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 Leste nylig at kvinner hadde kåret pikk på 19cm som ideell. Og her inne på forumet er det mye snakk om viktigheten av "å bli fyllt opp". Men har sett en del dildoer opp gjennom årene, og de fleste har ikka akkurat vært giganter. Får ikke dette til å rime. At noen sier størrelsen ikke teller for å være politisk korrekte er en ting. Men ved kjøp av dido behøver man vel ikke være "politisk korrekt". Dersom jenter vil ha størst mulig, hvorfor gjelder ikke dette dildoer? Eller er det jeg som ikke har sett et representativt utvalg? Vil ikke ha så stor penis at jeg begynner å grine heller da. Dessuten kan jo det ha litt med utsene også. Smp dildoer er søte, men det er ikke små peniser nei
Stefan Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 Vil ikke ha så stor penis at jeg begynner å grine heller da. Dessuten kan jo det ha litt med utsene også. Smp dildoer er søte, men det er ikke små peniser nei Du høres ut som litt av et sjarmtroll, du... Ikke rart mange menn har et problematisk forhold til seg selv og seksualitet med slike som deg der ute. Jeg håper for din del at du er ung og bare ikke vet bedre.
Yvaine Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 Kanskje mange jenter ikke har saa god peil paa hvor stort 19cm egentlig er? De fleste maaler nok med oeynene og ikke maalebaand, og da blir det ikke saa veldig noeyaktig. Hehe, dette minner meg på den (eldgamle) vitsen: Vet du hvorfor kvinner er så dårlige til å lukeparkere? - Fordi menn har innbilt dem at dette _______________________ er 20 cm :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå