Gå til innhold

Victoria's Secret - Alle dere som har kjøpt BH/Push-up-bikini!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en bh-bikini på Victoria's Secret. På VS' hjemmeside står det at når jeg bruker B-cup (EUR-size) skal jeg bruke A-cup (US-size). Men på alle mine H&M-BH-er står det at dersom jeg bruker B-cup (EUR-size) skal jeg bruke det samme (B-cup) i US-size. Derfor lurer jeg på om noen har noe erfaring på dette området, siden det ofte er forskjell i koppstørrelse mellom merker. Takker på forhånd for svar fra alle som vet noe om dette utfra erfaring, om hva jeg burde gå for!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en bh-bikini på Victoria's Secret. På VS' hjemmeside står det at når jeg bruker B-cup (EUR-size) skal jeg bruke A-cup (US-size). Men på alle mine H&M-BH-er står det at dersom jeg bruker B-cup (EUR-size) skal jeg bruke det samme (B-cup) i US-size. Derfor lurer jeg på om noen har noe erfaring på dette området, siden det ofte er forskjell i koppstørrelse mellom merker. Takker på forhånd for svar fra alle som vet noe om dette utfra erfaring, om hva jeg burde gå for!

Jeg vil tro at å bruke størrelsesguiden til Victoria's Secret vil gi deg riktig størrelse på hva du skal bruke i VS. For meg er det mest logisk ihvertfall, selv om det er noen år og størrelsesendringer siden sist jeg handlet på VS. Her får du hjelp til å konvertere mellom cm og inches. Eventuelt gjør et søk på KG, VS har vært oppe et par ganger før.

Skrevet

Jeg bruker 34 c på victoriassecret, men bruker 75 d her hjemme.

Skrevet

Europeiske merker er generelt litt mindre i koppen en amerikanske.

Skrevet
Jeg bruker 34 c på victoriassecret, men bruker 75 d her hjemme.

Og du synes at de tilsvarer hverandre, altså at de er omtrent like i størrelsen på koppen? Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...