Gå til innhold

Handlepose i tøy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjestine_*
Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et bærenett som jeg kan ha med meg i butikken for å handle mat o.l.

Plastposer er jo ikke særlig miljøvennlig, koster litt og er ikke særlig lekkert. Tenker en tøypose hadde vært et bedre alternativ. Men hvor får man kjøpt søppelposer? De må jo være miljøvennlige også så vinninga ikke går opp i spinninga. Og hvor får man kjøpt sånne bærenett (enkle, i bommull)?

På forhånd takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanlige plastposer til søppel, men jeg bruker tøy eller ryggsekk slik at jeg ikke får flere poser enn jeg trenger - og for å unngå alle småposene jeg ikke har behov for.

Tøyposer kan du kjøpe flere steder - Body Shop, Maxi, Mega, WWF, nettbutikker osv. :)

Skrevet

Poser til søppel får du sikkert nok av selv om du bruker tøy nett. (Tøynettet erstatter en handlepose) men du slipper å betale for å drasse hjem fult så mange poser.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Men hvor får man kjøpt søppelposer? De må jo være miljøvennlige også så vinninga ikke går opp i spinninga.

Du får kjøpt søppelposer på rull i butikken, de er mye tynnere (plast) enn bæreposer og forurenser derfor mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...