Gjest Gjest_Bianca_* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 ..er vaseline intesive care! Det stemmer, den "billigkremen" du får kjøpt på Rema. Uten eksklusivt ytre, men en kjedelig hvit firkantet "flaske", som du spruter kremen ut av. Etter to dager med ivrig skrubbing og prøving av nye produkter var huden min helt skadet, og jeg kunne ikke smile uten å få vondt. Jeg turte derfor ikke ta noen sjangser på ukjente produkter, og smurte meg jenvlig med vaseline intensive care, som jeg kjente godt til. Det tok under en uke å få huden min fin igjen, og da smurte jeg ca to ganger daglig. (noen dager oftere).. Vil derfor anbefale denne kremen til deg som har tørr hud og prøvd alt. Gjorde underverker for meg!!
Gjest Gjest_Bianca_* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Synes det er rart at ingen kommenterer denne. Ingen som har erfaringer med denne kremen eller??
Nausicaä Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 "Det enkle er ofte det beste" ? Jeg ser ingen grunn til at jeg skal bruke noe annet enn min Nivea face and Body. Har prøvd litt andre ting, og har egentlig ikke merket noe særlig forskjell. Men så har jeg ikke særlig problemhud heller, eller jeg anser ikke huden min som et problem. Det er jo en grunn til at slike produkter selger.
California Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Som bodylotion har jeg fått en ny favoritt med Biotherm sin aprikos lotion for tørr hud. Pleide å bruke vanlige matbutikken-bodylotions før, men merker forskjell med Biotherm sin! Så jeg får slå et slag for Biotherm her jeg da:)
jolie Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Men hadde det ikke funket med hva som helst når påføringen var så hyppig?
mari Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 det var vel det som var poenget, at når man har det problemet trenger man ikke bruke masse penger på verdens dyreste kremer,fordi man kan dra på rema og kjøpe vaselin intensive care og bli helt bra (eller har jeg misforstått?) jeg bruker også de billige variantene fra butikken, mest fordi mannen sverger til de (han er avhengig av ansiktskrem, men nekter å bruke de dyre for han syns de lukter for mye)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå