Gå til innhold

Reisetips fra dere reisevandte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å ta et år fri etter vgs, hvor jeg vil jobbe i ca. 6 mndr, og deretter reise i 4-6 mndr. Jeg er ferdig med vgs i 2009, og tenker å jobbe høsten 2009+litt på nyåret i 2010 før jeg reiser.

Jeg har ikke bestemt meg for noe, ang hvor jeg skal dra. Så det er her dere kommer inn! Hvor ville dere reist(hvor har dere reist)? Hvor mye penger bør en spare opp? Blir glad for all informasjon dere kommer med.

Jeg har alltid hatt lyst å dra til USA og Sør-Amerika..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tenker på å ta et år fri etter vgs, hvor jeg vil jobbe i ca. 6 mndr, og deretter reise i 4-6 mndr. Jeg er ferdig med vgs i 2009, og tenker å jobbe høsten 2009+litt på nyåret i 2010 før jeg reiser.

Jeg har ikke bestemt meg for noe, ang hvor jeg skal dra. Så det er her dere kommer inn! Hvor ville dere reist(hvor har dere reist)? Hvor mye penger bør en spare opp? Blir glad for all informasjon dere kommer med.

Jeg har alltid hatt lyst å dra til USA og Sør-Amerika..

Ikke noe veldig spennende svar jeg har å komme med, men de fleste i klassen min som dro ut for å reise utforsket Sør-Amerika. Og de er alle fornøyde med det. En av de begynte på Latin Amerika studier som følge av dette.

Skrevet

Helt klart Latin-Amerika! Og hvis du vil ha noen tips ang mellomamerika kan du sende meg en pm :)

Gjest aussie
Skrevet

Jeg ville definitivt ha vurdert Australia. Landet har utrolig mye å by på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...