Gå til innhold

vet ikke om jeg elsker dama

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei...

Gjorde det slutt med dama for 2 måneder siden, men har hatt jevnlig kontakt etter bruddet. Det som irriterer meg er at vi fant på for lite sammen, til og begynne med i forholdet hadde vi det kjempe gøy sammen... Men har liksom ikke gjort mer enn å spise god mat og se en film sammen... og mye sex... Så begynte jeg og bli mer og mer i tvil om jeg elsket dama, jeg begynte og irritere meg over småting... Og jeg besluttett og gjøre det slutt, savnet vel kanskje ungkarslivet.. Men jeg sier til meg selv.. "Hvorfor elsker jeg ikke ..... , jeg er så utrolig glad i henne... savner henne innmari"... lurer på om det bare er jeg som trodde graset var grønnere på andre siden, ettersom jeg hang mye med venner som var frie og franke... vil så absolutt ikke se henne med en annen, når jeg er ute og drikker så ser jeg på andre damer... men føler liksom det blir feil om jeg sjekker opp andre damer selv om det er slutt... vil igrunnen elske dama jeg hadde, men irriterer meg at gnisten er forsvunnet... noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Hva du vil og hva du gjør er to vidt forskjellige ting.

Virker som en del av deg har lyst til å slå seg til ro og en aen del vil være fri, uten forpliktelser. Hvor gammel er du? Jeg for min del var fri og frank lenge og føler at det var det rette for meg,, men vi er jo så forskjellige. . .

Tror du trenger en tenkepause for å finne ut hva du virkelig vil med livet ditt. i pose og sekk får du ikke.

Skrevet
Hva du vil og hva du gjør er to vidt forskjellige ting.

Virker som en del av deg har lyst til å slå seg til ro og en aen del vil være fri, uten forpliktelser. Hvor gammel er du? Jeg for min del var fri og frank lenge og føler at det var det rette for meg,, men vi er jo så forskjellige. . .

Tror du trenger en tenkepause for å finne ut hva du virkelig vil med livet ditt. i pose og sekk får du ikke.

22... har vært sammen 2 år

Skrevet

Hva legger du i å elske dama da? For meg høres det ut som du elsker henne. Du syns det blir feil å sjekke opp andre selv om det har vært slutt i to månder osv. Men mulig du ikke er klar for å etablere deg enda...

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Har det vart i 2 år har du tydeligvis ikke problemer med å slå deg til ro........

Men du er jo ung. For meg virker det som om du enda har sterke følelser for henne så lenge du fortsatt ikke klarer å glemme når du er ute å treffer andre. Så jeg tror kanskje at det lureste vil være å gi det tid, ikke stress så mye med det.

Tida vil vise deg vei.....

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du er enda glad i henne..Du bare savner spenningen og spenning er noe som du kan få inn i forholdet igjen om du er villig for å jobbe for det :)

Skrevet
Du er enda glad i henne..Du bare savner spenningen og spenning er noe som du kan få inn i forholdet igjen om du er villig for å jobbe for det :)

takker for alle svar sålangt... det er godt og få høre andre sine meininger også...

okai, jeg er veldig villig til og jobbe for det.. du mener og finne på flere ting sammen? reise, turer osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...