Gjest Trenger hjelp Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Dere som barberer...det vokser jo ut med en gang. barberer dere hver dag da? Hvis ikke blir dere jo gående med stubb. Er jo bare samme dagen som man barberer at man er glatt? Og er det ikke ekkelt at det stikker når det vokser ut mot "bak og ved de ytre kjønnsleppene? For hårene går jo litt inn der og...og hvordan barberer dere? Høvel? Jeg blir fryktelig rødprikkete og får innimellom byller når jeg barberer...men jeg ville gjerne gjort det hadde det ikke vært for dette problemet. Så er det noen som har tips til meg? Kan starte egen tråd også.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg havner i kategorien "bare litt" - mye pga av jeg rett og slett ikke synes det er så stort poeng å være hårløs nedentil at jeg gidder å ofre så mye tid og energi på å holde det ved like. Jeg barberer bikinilinjen (og vel så det), men tar ingenting under, eller bakover mot anus. Kun foran. Har fra før en typisk nordisk hårtype (og ganske lyst, tynt kjønnshår), så jeg føler ikke ar det er noen uregjerlig skog der nede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå