Gå til innhold

Hvordan kaffetrakter har du og hva betalte du?

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

Ja, som overskriften sier; hvilken type kaffetrakter og hva betalte du?

Er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har denne. Fikk den til jul, men det har visst fått veldig gode tetresultater.

Mine foreldre har samme både hjemme og på hytta. De er kjempefornøyd, og de drikker MYE kaffe...

Skrevet

Vi har moccamasster.

Jeg husker ikke hva jeg betalte for den, for det er vel nærmere 15 år gammel.

Den trakter fremdeles super kaffe, og om den noensinne...(begynner å tvile..) skulle gi opp, så kjøper jeg en ny moccamaster.

Gjest CatClaw
Skrevet

Vi kjøpte moccamaster for 5 år siden, og den er helt super. (ifølge sambo)

Dyr, men holder i mange mange mange år. :)

Skrevet

Moccamaster i stål, betalte ca 1500 kr for den for et år siden! Testvinner som trakter super kaffe. En annen stor fordel er at det er lett å skaffe deler til den - knuste kolben på min i romjula og kjøpte ny på Elkjøp samme dag for under 200 kr!

Skrevet

Bosch. Gav vel ca. 275 for den og den er helt grei.

Skrevet

..har ingen :overrasket:

men lyst til å kjøpe meg en espressomaskin snart (dyrt da) :shoppe:

Skrevet

Jeg har den minste Nespressomaskinen. Drikker 1-2 kopper kaffe om dagen hjemme, så det holder for meg. Dessuten er kaffen veldig god.

Skrevet

moccamaster, fikk den i gave så vet ikke hvor mye de betalte. syns ikke kaffen kan sammenlignes med andre merker, moccamaster er best uten tvil ;-)

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg har arvet en 25 år gammel Moccamaster. Den er uslitelig, og trakter VARM kaffe.

Jeg arvet den av mine foreldre som kjøpte seg en lekker designertrakter i børstet stål med termokanne fra et kjent merke. De angret som hunder etter kort tid, og har nå kjøpt seg en ny moccamaster :)

Skrevet

Vi har en i et merke jeg ikke kommer på, eller vet om jeg kjenner til, som vi fikk etter at svigerfar hadde lyst å teste ut nettauskjoner.... den fungerer helt greit, trakter da kaffe, og hos oss er det ikke hver uke det traktes kaffe hjemme, så det er godt nok for oss... jeg drikker ikke kaffe, og mannen får dosen sin (og vel så det) på jobb.

Gjest *Frida*
Skrevet

Me har ein moccamaster, Clementine-modellen.

Eg synst moccamaster lager den beste, varme kaffen, og hadde kjøpt igjen. Men kanskje en annen modell, berre ikkje den som traktar rett i termokanne. Då blir kaffien kald.

Skrevet

Vi har også Moccamaster, og er kjempefornøyde! :jepp: Jeg ville gjerne hatt den som trakter rett i kanne (selv om jeg ikke har prøvd den).

Også har jeg Nespresso-maskin, sambo drikker espresso og jeg drikker caffe latte.

Skrevet

Moccamaster her også , den er mange år gammel , men likner veldig mye på denne

mht pris og utseende . Har hatt den i kanskje 10 år , den lager fremdeles god kaffe , men av/på knappen virker ikke alltid som den skal lengre .

Gjest Bodillen
Skrevet

Vi har også denne, og den fikk vi i bryllupsgave for 16 år siden. Den er ikke like pen lenger, men den trakter god kaffe så lenge vi passer på å rense den ofte nok.

Skrevet
Me har ein moccamaster, Clementine-modellen.

Eg synst moccamaster lager den beste, varme kaffen, og hadde kjøpt igjen. Men kanskje en annen modell, berre ikkje den som traktar rett i termokanne. Då blir kaffien kald.

Hva koster denne og er den å få kjøpt i en hvilken som helst elektro/hvitevarerbutikk?

Gjest *Frida*
Skrevet
Hva koster denne og er den å få kjøpt i en hvilken som helst elektro/hvitevarerbutikk?

Det veit eg ikkje. Klarer ikkje å finne den i handel på nettbutikkene. De andre Moccamasterne ligger på 1600-2000 kr, så eg tippar den kostar det samme.

Skrevet

Vi har denne: King of coffee

Jeg drikker ikke kaffe selv men samboer sier at kaffene er knallgod!

Men alt er vel bedre enn en 6 år gammel trakter som kostet 200 kr i sin tid :fnise:

Skrevet

Vi har en gammel Moccamaster. Er veldig fornøyd med den selvom den kanskje ikke er så fin å se på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...