Gjest lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Ja, som overskriften sier; hvilken type kaffetrakter og hva betalte du? Er du fornøyd?
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Vi har denne. Fikk den til jul, men det har visst fått veldig gode tetresultater. Mine foreldre har samme både hjemme og på hytta. De er kjempefornøyd, og de drikker MYE kaffe...
Gjest Pupsilure Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....23&cid=5415 Vi har denne og er kjempefornøyd! Betalte ca 16oo kroner. Men sambo sier den er verdt hver krone.
Infinity Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Vi har moccamasster. Jeg husker ikke hva jeg betalte for den, for det er vel nærmere 15 år gammel. Den trakter fremdeles super kaffe, og om den noensinne...(begynner å tvile..) skulle gi opp, så kjøper jeg en ny moccamaster.
Gjest CatClaw Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi kjøpte moccamaster for 5 år siden, og den er helt super. (ifølge sambo) Dyr, men holder i mange mange mange år.
Rachel Green Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Moccamaster i stål, betalte ca 1500 kr for den for et år siden! Testvinner som trakter super kaffe. En annen stor fordel er at det er lett å skaffe deler til den - knuste kolben på min i romjula og kjøpte ny på Elkjøp samme dag for under 200 kr!
Cata Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Bosch. Gav vel ca. 275 for den og den er helt grei.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 ..har ingen men lyst til å kjøpe meg en espressomaskin snart (dyrt da)
Brunhilde Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har den minste Nespressomaskinen. Drikker 1-2 kopper kaffe om dagen hjemme, så det holder for meg. Dessuten er kaffen veldig god.
Gjest Gitte Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 moccamaster, fikk den i gave så vet ikke hvor mye de betalte. syns ikke kaffen kan sammenlignes med andre merker, moccamaster er best uten tvil ;-)
Gjest antigartner Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har arvet en 25 år gammel Moccamaster. Den er uslitelig, og trakter VARM kaffe. Jeg arvet den av mine foreldre som kjøpte seg en lekker designertrakter i børstet stål med termokanne fra et kjent merke. De angret som hunder etter kort tid, og har nå kjøpt seg en ny moccamaster
Malama Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Vi har en i et merke jeg ikke kommer på, eller vet om jeg kjenner til, som vi fikk etter at svigerfar hadde lyst å teste ut nettauskjoner.... den fungerer helt greit, trakter da kaffe, og hos oss er det ikke hver uke det traktes kaffe hjemme, så det er godt nok for oss... jeg drikker ikke kaffe, og mannen får dosen sin (og vel så det) på jobb.
Gjest *Frida* Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Me har ein moccamaster, Clementine-modellen. Eg synst moccamaster lager den beste, varme kaffen, og hadde kjøpt igjen. Men kanskje en annen modell, berre ikkje den som traktar rett i termokanne. Då blir kaffien kald.
lillesky Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Vi har også Moccamaster, og er kjempefornøyde! Jeg ville gjerne hatt den som trakter rett i kanne (selv om jeg ikke har prøvd den). Også har jeg Nespresso-maskin, sambo drikker espresso og jeg drikker caffe latte.
mamut75 Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Moccamaster her også , den er mange år gammel , men likner veldig mye på denne mht pris og utseende . Har hatt den i kanskje 10 år , den lager fremdeles god kaffe , men av/på knappen virker ikke alltid som den skal lengre .
Gjest Bodillen Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Vi har også denne, og den fikk vi i bryllupsgave for 16 år siden. Den er ikke like pen lenger, men den trakter god kaffe så lenge vi passer på å rense den ofte nok.
Sun Mei Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Me har ein moccamaster, Clementine-modellen. Eg synst moccamaster lager den beste, varme kaffen, og hadde kjøpt igjen. Men kanskje en annen modell, berre ikkje den som traktar rett i termokanne. Då blir kaffien kald. Hva koster denne og er den å få kjøpt i en hvilken som helst elektro/hvitevarerbutikk?
Gjest *Frida* Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 Hva koster denne og er den å få kjøpt i en hvilken som helst elektro/hvitevarerbutikk? Det veit eg ikkje. Klarer ikkje å finne den i handel på nettbutikkene. De andre Moccamasterne ligger på 1600-2000 kr, så eg tippar den kostar det samme.
Gjest Blaze Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Vi har denne: King of coffee Jeg drikker ikke kaffe selv men samboer sier at kaffene er knallgod! Men alt er vel bedre enn en 6 år gammel trakter som kostet 200 kr i sin tid
Ancalime Skrevet 9. januar 2008 #20 Skrevet 9. januar 2008 Vi har en gammel Moccamaster. Er veldig fornøyd med den selvom den kanskje ikke er så fin å se på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå