Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg har fått vite nå at jeg har uregelmessig eggløsning. Er det noe man kan gjøre med det? Gynikologen min ville ha en sædprøve fra samboeren før han ville gjøre noe mere med meg. Men hva er det egentlig han vil gjøre? Han utdypte ganske lite så jeg forsto ikke helt hva han mente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har fått vite nå at jeg har uregelmessig eggløsning. Er det noe man kan gjøre med det? Gynikologen min ville ha en sædprøve fra samboeren før han ville gjøre noe mere med meg. Men hva er det egentlig han vil gjøre? Han utdypte ganske lite så jeg forsto ikke helt hva han mente...

Det kan hende han vil gi deg Pergotime. Det er et hormompreparat som skal fremkalle eggløsning hos kvinner som har få eller ingen eggløsninger. Dersom du tar dette middelet og har få eggløsninger selv, kan det øke sjansene dine til å bli gravid. Men dersom samboeren din har dårlig sædkvalitet og sædceller likevel ikke når egget som er klar til å befruktes er det ikke vits med Pergo, såvidt jeg har forstått. Derfor vil sikkert gynekologen forsikre seg om at alt er som det skal med mannen før han "setter igang" med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...