Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har møtt en veldig fin mann som er 36 snart,mens jeg selv er 42. For meg er det nytt å ha forhold til yngre menn,og det bekymrer meg hva som vil skje i fremtiden. Mentalt er vi likemenn,men fysisk er han jo yngre,og vil forsette å vere det framover. Jeg svetter ved tanken på at han vil finne meg for gammel en dag,selv om alt ellers stemmer. Han har ikke sagt noe om dette,så langt. Er det noen kvinner her eller menn her ,som har erfaringer å dele om å ha en noe yngre mannlig kjæreste og hvordan det har artet seg,både sosialt,praktisk og følelsemessig???
Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er sammen en mann som er 27 år eldre enn meg - vi har vært sammen i ett halvt år nå. Vi har det begge Helt Fantastisk - ingen av oss har noensinne hatt det bedre :D Vi har kjent hverandre i 5 år Så alt jeg har å si i ditt tilfelle er gjør som du føler for - og NYT livet Det fortjener du! ... og i tillegg, synes jeg ikke aldersforskjellen dere har en verdt nevne engang ;-)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Var gift i 15 år med en som var seks år yngre enn meg, ikke no problem. Nå liker jeg en som er 17 år yngre enn meg, og DET er til å bli svett av. Seks års forskjell er ingenting, han blir fort nok gammel han også.
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Nei hvorfor er det bare menn som skal få ha yngre kvinner? Nei kos deg med han du
Gjest Bond Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 6 er jo ikke da så stor forskjell? ikke tenk på det!
amles Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Mannen min er yngre enn meg, 5 år, merker det ikke på alderen. Moren min er 10 år eldre enn faren min, de er også kjempelykkelige. Lykketil!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Samboeren min var 9 år yngre enn meg. Ble sammen da han var 26. Han dumpet meg da han var 32. Jeg kommer aldri mer til å bli sammen med en mann som er yngre enn meg. Funker sikkert kjempebra for de som bare vil ha en elsker. For meg som ønsker en livspartner funker det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Samboeren min var 9 år yngre enn meg. Ble sammen da han var 26. Han dumpet meg da han var 32. Jeg kommer aldri mer til å bli sammen med en mann som er yngre enn meg. Funker sikkert kjempebra for de som bare vil ha en elsker. For meg som ønsker en livspartner funker det ikke. Hvorfor funker det ikke da? Var han mindre moden enn deg mentalt/erfaringsmessig? Eller ville han rett og slett ha en som hadde en yngre kropp? (trådstarter)
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Samboeren min var 9 år yngre enn meg. Ble sammen da han var 26. Han dumpet meg da han var 32. Jeg kommer aldri mer til å bli sammen med en mann som er yngre enn meg. Funker sikkert kjempebra for de som bare vil ha en elsker. For meg som ønsker en livspartner funker det ikke. Kongsberg ?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Dere er jo nesten jevnaldrende uansett, men hvis dere fokuserer veldig på det vil forskjellen selvfølgelig virke mye større enn den er.
Gjest Pax Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Dere er jo nesten jevnaldrende uansett, men hvis dere fokuserer veldig på det vil forskjellen selvfølgelig virke mye større enn den er. Det tenker jeg også. "Min" er 7 år yngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå