Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hva liker dere jenter som gutten har? Masse muskler? Tynne folk? Feite folk? Jeg er 15 år, gutt og har en del muskler men ikke six pack, er ikke feit men det ser ut som at alle jentene på skolen går etter de tynne guttene? Hva er det som er så galt med meg? Jeg er snill, jeg står imot bøllene, jeg er den sterkeste på skolen og jeg er høy. Kanskje jeg bør prøve å være mere sosial, er det det som er problemet kanskje?
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Spør du meg er det ikke godt å si hva vi jenter ser etter hos en gutt. Det er ganske forskjellig fra person til person. Jeg tror de fleste vil si seg enig i at det ikke bare er utseende det kommer ann på men hvordan en gutt er som person... Helheten lissom. Hva med at du tenker på hvilken jente du kunne tenkt deg? Slik jeg har erfart det er de såkalte snuppene mer opptatt av utseende og six pack hos gutter. Mens mer nøytrale jenter vil ha noe mer ekte. Og vil ikke du bli likt for den du er? Det skader ikke å være litt mer sosial. Du kan møte nye spennende folk så jeg ønsker deg lykke til og håper du finner ut av det:P
Aurela Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Hvis jeg skulle velge med drømmeutseende på en mann, så skulle han vært litt solbrun/gylden, gjerne litt definerte muskler, ikke nødvendigvis six-pack og alt det der. Gutten min som er fantastisk blir knasj rød om sommeren (ikke noen fin brunfagre her) og det er ingen six-pack for å si det sånn. Men det er han jeg vil ha.. Sånn er det nå for meg.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke hva andre jenter ser etter, men når jeg blir forelska er det ikke på grunn av en bestemt ting som flott kropp eller at han er kjekk osv. Når jeg blir forelska er det en langsom prosess der jeg liker han bedre og bedre. Det kan være en blanding av sjarm, utstråling, at han er morsom, at han er god, at han imponerer meg på en eller annen måte. Og det kan komme pluttselig. Jeg kan pluttselig bli forelska i noen jeg har hatt et normalt syn på fordi han pluttselig viser en ny side ved seg selv.
Gjest Tigress Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Det er jo mange ting som spiller inn, men når det gjelder utseendet er det ikke akkurat noen ulempe med synlig blodåre på overarmen - stort sett er de gutta som har det ganske gjennomtrente, og det igjen tyder på en livsstil som matcher mine interesser. Og må jeg få legge til: det er livsstilen og interessene som da er avgjørende, ikke akkurat blodåra!
Gjest =tentacle= Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Når man er 15, liker jentene fortsatt de peneste, mest populære og mest sjarmerende guttene. Personlig smak utvikles gradvis fra boybandsmaken, raskere hos noen enn hos andre. Sannsynligvis foretrekker du også de peneste og mest sjarmerende jentene fremfor alle dem som er greie nok. Det går seg til, og de fleste finner noen etterhvert selv om en liten gruppe føler seg veldig vellykket på området i de tidlige tenårene. 2
Gjest Gutt 10 år Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Heey Jeg er en gutt på 10 år har 1 sp. Ok! Jag likar 3 jenter i 7.klasse alle er deilig en av de har kjæreste. Hva skal jeg gjøre? Hilsen gutt i 5.klasse
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Heey Jeg er en gutt på 10 år har 1 sp. Ok! Jag likar 3 jenter i 7.klasse alle er deilig en av de har kjæreste. Hva skal jeg gjøre? Hilsen gutt i 5.klasse Vente til du har fått hår.
Gjest Gutt:) Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Vente til du har fått hår. hahahahahahahahahahaha =p Så jævli bra sakt
Gjest tronder Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Hva liker dere jenter som gutten har? Masse muskler? Tynne folk? Feite folk? Jeg er 15 år, gutt og har en del muskler men ikke six pack, er ikke feit men det ser ut som at alle jentene på skolen går etter de tynne guttene? Hva er det som er så galt med meg? Jeg er snill, jeg står imot bøllene, jeg er den sterkeste på skolen og jeg er høy. Kanskje jeg bør prøve å være mere sosial, er det det som er problemet kanskje? Finn deg en hobby /tema du virkelig digger, og som kunne vært som tema på f.eks "Rippleys: Believe it or not". Gjerne bli helt nerd om temaet Av de jeg har snakket med så er det gjerne 3 ting som går igjen: 1. Ha et mål med livet som ikke er henne (Du skal ta med deg dama på en tur igjennom livet ditt, og vil hun ikke bli med, så drar du uansett.) Her kommer da hobbyer inn, og ta styringen! 2. Selvtillit, jeg veit at tenårene ikke er de enkleste, men sett deg delmål med f.eks trening / skole osv. Det gir deg en kjempegod følelse når du når disse målene, og det smitter over på selvtillit og humør. Kvinner er mange ganger bedre til å plukke opp disse signalene enn andre menn, så hvis du har det bra med deg, så vil andre ha det bra sammen med deg. 3. Hvis du kan masse om noe, så vil du bli ansett som en "leder" innen dette temaet, og kvinner ønsker deg til å være det. Og når du forteller om tema som du virkelig brenner for, så vil engasjementet ditt smitte over og kvinnen vil få de følelsene hun ønsker. Lev livet ditt som du ønsker! Kvinner kommer når livet ditt går bra, og går når du har det tungt. PS: Jenter på ungdomsskolen i din klasse vil du som regel ikke ha stor sjangs på uansett, da de ofte går etter eldre gutter. Gutter henger litt etter i utviklingen, så om du virkelig skal prøve deg på jentene. Gå for hu søte 14åringen i klassen under deg, dere vil være mer på samme nivå mentalt. Og det vil da bli enklere å holde kontakt.
Løvetanten Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Da jeg var 15 likte jeg gutter som var smarte og litt uvanlige. Gjerne litt nerdete og med interessert mange andre ikke hadde. Om de hadde six-pack eller ei var helt likegyldig. Sterk, høy, tøff, muskler... Uinteressant så lenge det som var i hodet var spennende. Nå er jeg voksen og liker fremdeles de spesielle og smarte og kloke mennene. Og jeg ser at tøffingene jeg gikk på skole med; de som var mer opptatt av kropp enn av hode, de har som oftest kommet dårligst ut... Vær deg selv. Vær smart og stolt av den du er.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Finn deg en hobby /tema du virkelig digger, og som kunne vært som tema på f.eks "Rippleys: Believe it or not". Gjerne bli helt nerd om temaet Av de jeg har snakket med så er det gjerne 3 ting som går igjen: 1. Ha et mål med livet som ikke er henne (Du skal ta med deg dama på en tur igjennom livet ditt, og vil hun ikke bli med, så drar du uansett.) Her kommer da hobbyer inn, og ta styringen! 2. Selvtillit, jeg veit at tenårene ikke er de enkleste, men sett deg delmål med f.eks trening / skole osv. Det gir deg en kjempegod følelse når du når disse målene, og det smitter over på selvtillit og humør. Kvinner er mange ganger bedre til å plukke opp disse signalene enn andre menn, så hvis du har det bra med deg, så vil andre ha det bra sammen med deg. 3. Hvis du kan masse om noe, så vil du bli ansett som en "leder" innen dette temaet, og kvinner ønsker deg til å være det. Og når du forteller om tema som du virkelig brenner for, så vil engasjementet ditt smitte over og kvinnen vil få de følelsene hun ønsker. Lev livet ditt som du ønsker! Kvinner kommer når livet ditt går bra, og går når du har det tungt. PS: Jenter på ungdomsskolen i din klasse vil du som regel ikke ha stor sjangs på uansett, da de ofte går etter eldre gutter. Gutter henger litt etter i utviklingen, så om du virkelig skal prøve deg på jentene. Gå for hu søte 14åringen i klassen under deg, dere vil være mer på samme nivå mentalt. Og det vil da bli enklere å holde kontakt. Du, bare fordi kvinner er ferdig utvokst tidligere, er ikke hjernen deres på noe høyere plan i puberteten. Fjortisfakter henger også lenger igjen blant kvinnene enn hos menn. Menn scorer også i snitt høyere på IQ-tester. Så vet du det neste gang du skal overbevise andre om at jenter er så mye dympere, mer intelligente og mer komplekse enn gutter.
Gjest Anonym Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Det er veldig forskjellig fra jente til jente, men du må ikke ha six pack for å få en jente. Jeg personlig liker gutter som har fint smil, pene øyne, pent hår og selvfølgelig at han liker meg som jeg er og at han ikke har lyst til å ha meg på noen som helst annen måte. Six pack liker jeg også, men det er liksom ikke det som er mest viktig. Jeg tror at six pack for jenter er litt det samme som pupper for gutter. Mange gutter liker at jenter har store pupper men når det kommer til syvende og sist så er ikke det hva som teller mest. Hilsen jente som hoper hun kan hjelpe Husk at dette ikke er fakta for alle jenter og gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå