Gå til innhold

Restplassferie for 1

Anbefalte innlegg

Gjest Reisegjest
Skrevet

Hei,

vurderer å hoppe på en billigtur til syden i neste uke, og da samboeren ikke får fri fra jobb, blir det mest sannsynlig bare meg. Spurte Ving hvordan de håndterte single restplassreisende, og der fikk jeg beskjed om at jeg enten må betale tillegg for ubenyttet seng, eller dele rom med en annen.

Er det noen her som har satset på siste alternativet? Ser liksom ikke for meg at de i praksis faktisk putter to fremmede personer sammen i en dobbeltseng (dele leilighet med flere soverom er jo ok), men kanskje de gjør det?

Vet dere om de andre charterselskapene har tilsvarende tilbud? På sidene deres står det at man må være minst 2 stk for å bestille restplass.

Takk for tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiste aleine en gang, var 19 år og måtte dele rom med ei eldre dame....ett soverom på deling. De første par dagene gikk det veldig greit, hun sov i stua og jeg på soverommet. Tilbrakte ikke så mye tid på rommet, så var ikke så ille. Men, etter et par dager viste det seg at dama var litt smågal. Prøvde å stjele skoa mine, og forlanga at vi skulle bytte til et rom lengre opp (noe jeg ikke ville, perfekt beliggenhet på rommet nemlig, og gadd ikke pakke sammen alt bare for å sove de siste tre nettene et annet sted), så hu gikk og klaga til Ving, og kjefta på dem for å kunne ha satt to så forskjellige personer i samme rom, hadde det enda vært en ung, kjekk mann som ligna på Ricky Martin som hun hadde blitt satt med, så hadde det vært greit, men å bo sammen med meg gikk bare ikke an! Stakkars Ving-fyren visste ikke hva han skulle si....

OK, det var kanskje ikke akkurat dette du spurte om, men ville bare fram til at selv med ei så rar dame på rommet, gikk det veldig bra, jeg var jo ikke i syden for å sitte på rommet mitt akkurat :)

Gjest Gjest_Sarah_*
Skrevet

Prøv Apollo eller søk på andre reiseselskap.- Noen har såkalte singelhotell der man slipper tillegget. Sist jeg var alene ute og reiste fikk jeg en liten koselig leilighet for meg selv < uten tillegg. :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...