Gjest Tweek Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg kom over denne siden til Ericofon. Nå kan du kjøpe gamle telefoner og gøye telefoner :-D Tenk å kult da! Hvilken ville du hatt? Kanksje en pianotelefon eller kyssemunn-telefon Endret 7. januar 2008 av Tweek
spardame Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Stilig! Jeg ville hatt denne: http://www.ericofon.com/sale/ericofons/pics/oc_wedge.jpg Men kan man bruke de telefonene i Norge da? Støpsel og "strømstyrke" er vel beregnet på amerikansk standard? Endret 7. januar 2008 av spardame
Kaffegjesten Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Slike telefoner fantes og finnes det mange av i Norge også. De første telefonene av Ericofon-typen kom rundt 1960 til Norge og du fikk kjøpt slike frem mot antar 1980. Skal du ha tak i en slik telefon nå må du sjekke på www.finn.no, Qxl eller bruktbutikker. Selv har jeg fire stykker - rød, hvit, grønn og blå. Der var mye feil med dem så driftssikre var de aldri.
Gjest Tweek Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tenkte egentlig på å ha som pynt jeg Vil ikke ha hustelefon uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå