Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære skal til Sardinia i mai og har litt lyst til å leie et hus eller en leilighet i Cagliari og omegn. Er det noen som har noen tips til utleiere vi kan stole på? Andre tips om Sardinia tas selvfølgelig imot!

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

dytter denne litt opp jeg. lurer på om noen har vært på sardinia i mai og vet hva man kan forvente seg av temperaturen... har veldig lyst til å ta en tur i mai, men er redd det ikke skal være "strand-vær", noe som er veldig viktig for kjæresten min.... de fleste steder jeg har sjekke står det at temperaturen er ca. 22 grader, men lurte på om noen faktisk har vært der og vet hvordan det ligger an...

Gjest Jessda
Skrevet
dytter denne litt opp jeg. lurer på om noen har vært på sardinia i mai og vet hva man kan forvente seg av temperaturen... har veldig lyst til å ta en tur i mai, men er redd det ikke skal være "strand-vær", noe som er veldig viktig for kjæresten min.... de fleste steder jeg har sjekke står det at temperaturen er ca. 22 grader, men lurte på om noen faktisk har vært der og vet hvordan det ligger an...

Hei på deg!

Jeg har ikke vært på Sardnina i mai, men var der i september for noen år siden. Var helt glimrende da i hvert fall! Kanskje er mai og september litt like temperaturmessig? ikke vet jeg. Fikk uansett nyte i langdrag de fantastiske strendene og det varme havet.

Gled deg til du skal reise, det er en UTROLIG vakker øy. ..og meget god hvitvin! ;)

Skrevet

Takk for svar!

Får satse på at det går bra:-) Nå er turen bestilt og jeg gleder meg masse! Flere tips om ting man bør gjøre, restauranter o.l. tas imot med takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...