naley Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet om noen bra sider eller forum? Trenger tips til USA reise!
Mischa Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet om noen bra sider eller forum? Trenger tips til USA reise! tripadvisor.com og virtualtourist.com er mine favoritter!
Gjest Elfrida Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har hatt masse nytte av tripadvisor, særlig for å finne overnattingssteder - anbefales! Wikitravel er morsom. Lonely planet kan også være ok, i hvert fall som et startsted.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har pleid å bruke tripadvisor til det meste - og er medlem og skriver selv inn reviews av hoteller jeg har overnattet på, og slikt. MEN for litt siden har de gjort om siden, slik at alt nå ser litt annerledes ut, og på meg virker det som det står mye mindre der enn før (liksom så mye tom plass på hver side, der det før sto mange linker til andre deler av nettstedet deres.) Kan være noe jeg innbiller meg, men det er litt mindre fristende nå enn før, å surfe der, det virker så mye tommere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå