Pasha Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Vi har den ps3 maskinen med mest minne. Funker da de gamle ps2 spillene på den?
ToveM Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 En del spill skal funke, kanskje ikke de eldste, vi har samme PS3, men siden ynstemann har fått PS2 spilleren på sitt rom, har vi ikke prøvd de spillene på PS3 maskinen, SÅ vidt jeg vet)
Pasha Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 har nemlig hørt begge deler.. men det var kanskje på den minste av ps3 de ikke funker?
Tabris Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror det var den minste, ja, det er den vi har. Men du kan jo bare gjøre et forsøk?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 60 gb tar ps2 spill, men den må vel oppdateres først over internett. Bare koble den til internettem em gamg så går det bra. Er ikke alle som funker, men veeeeldig mange av de.
Pasha Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 ps2 spillene ligger pakket bort.. og jeg er litt lat og gidder ikke å finne de frem mens ps2 fremdeles står i stua.. og det haddde jo vært fint å kunne ryddet vekk den.. men dersom ikke ps3 tar de spillene er jo det litt dumt å pakke den helt vekk
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Det er en side med oversikt, ment husker den ikke i hodet.. Søk på google på playstation 3 compatability.. Da regner jeg med at du får opp den siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå