Gå til innhold

Krem-foundation eller mineralsminke i pulverform

Anbefalte innlegg

Gjest Madre Mia
Skrevet

Er litt usikker. Er det noen som kan dele erfaringer med meg? Har resultatet noe med alder å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva som er best, men jeg foretrekker en lett krem-foundation som grunnlag :) Bruker MD formulation pulver utenpå der igjen av og til, gir meget bra resultat synes jeg. Hvis jeg bare bruker "pulveret", synes jeg små rynker osv kommer ganske tydelig frem. Føler resultatet kan fort se tørt ut med bare pulver..

Endret av kheira
Skrevet

Jeg er 41 år gammel og sliter fremdeles med tørr blandingshud, tørre kinn, blank nese og panne.

Jeg velger uten tvil mineralpudder over vanlig flytende foundation.

Har vel brukt foundation fast i nesten 20år og har vært innom de fleste merkene men kan vel si at jeg har blitt mer bevisst og kritisk med årene, både når det gjelder ingredienser og kvalitet.

Har vel prøvd de fleste merker innen mineralsminke også, men det dukker jo stadig opp nye, selv om det ikke er de helt store forskjellene på dem. Favoritten de siste månedene har vært Kissme Minerals, men er også glad i Everyday Minerals.

Everyday pga pris og Kissme pga kvalitet. (sitter hele dagen)

Synes ingen av disse setter seg i linjer eller framhever rynker.

Er jeg veldig tørr klapper jeg litt ekstra concealer eller fuktighetskrem på før påføring og det virker stort seg hver gang.

Anbefaler alle å prøve concealeren til Kissme. Den dekker ikke føflekker og fregner med er fantastisk rundt øynene eller å bruke på litt tørre flekker før foundation.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har tørr, sensitiv hud, og selv om jeg hele tiden blir fristet av flytende foundationer, er det helt klart mineralsminke som huden min tolererer best. I begynnelsen kan det føles litt uvant, men etter en tilvenningsperiode merket jeg at huden faktisk ble mindre tørr enn tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...