Gjest Gjest*nysgjerrig Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Dere som har/ har hatt et forhold på si... hva har dere følt for elskerinna deres?? Har det kun vært sex, eller har dere hatt mer følelser for henne enn som så?? Har dere synes hun har vært pen/ fin, har dere vært forelska eller har hun kun vært ei dere kan 'tømme dere i' (beklager språket her, men dere forstår nok hva jeg mener) ??
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det lurer jeg også på, det er som regel bare elskerinnens følelser det er fokus på. Så kom igjen og svar gutter.
Suzy Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Regner med at det er helt forskjellig fra forhold til forhold jeg gitt...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Svært ofte er det kvinnen som gjerne går ut av ekteskapet, men for mannen virker det som det er mye vanskeligere å gå. Leser jo her inne på forumet at det er mange elskerinner som venter og venter.
Gjest Loni Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 For de aller, aller fleste er det nok bare snakk om tømming.
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Uff. Vil dere virkelig vite det? Jeg vil ikke vite.....
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Min elskerinne har jeg vært sammen med i over 4 år. Vi treffes regelmessig og har det helt topp. Hun ønsker at vi skal slå oss sammen ,men det er jeg som holder igjen. Vet ikke helt hvorfor for jeg elsker denne kvinnen.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Min elskerinne har jeg vært sammen med i over 4 år. Vi treffes regelmessig og har det helt topp. Hun ønsker at vi skal slå oss sammen ,men det er jeg som holder igjen. Vet ikke helt hvorfor for jeg elsker denne kvinnen.
Gjest Herre.. Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 å HERREGUD.... hat en elskerinne på si i 4 år ? tenk på alle de rundt deg du sårer. våkn opp.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Vi er meget forsiktige, ingen aner noe som helst. Ingen er såret.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Herregud våkn opp... dette er ikke uvanlig. Dessuten er det vel ikke dette vi diskuterer nå.... Ikke rart ingen flere menn svarer......
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde en elskerinne en stund... kanskje vi traff hverandre en gang annenhven mnd. i 1 1/2 år ca. Vet ikke hva som var utslagsgivende. Var kollegaer, småflørtet på jobb. Ei uke var mannen hennes bortreist og jeg kom på besøk. Min samboer var også bortreist da. Det ene førte til det andre og vi endte i sengen. Sexen var helt himmelsk. Når man er vant med den samme "kjeksen" hver uke og plutselig får noe nytt, opplever nye teknikker, ny lukter og smaker, ny rytmer og bevegelser, så ble sexen helt utrolig. Vi ringte aldri og sa at vi skulle treffes for å ha sex, var alltid snakk om å komme på besøk el. lignende, selv om det for meg kun lå i bakhodet at det skulle ende med sex. Her er det ei utrolig pirrende sexy dame som vil ha seg med meg, og ingen vil finne det ut, ja så da blei det til det. Samvittigheten måtte lide, men deilig var det og jeg angrer ikke. Elsker samboeren min, har deilig sex. Men er noe med det å "prøve" noe annet.. Har ingen følelser for dama, synes bare hun er deilig og se på og deilig å ha sex med. Er gjensidig, hun sier hun aldri har hatt bedre sex og at det er godt til en forveksling en sjelden gang. Nå har elskerinneforholdet opphørt, men minnene er gode å ha en gang i blant..
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Aldri hatt et forhold på si, og kunne heller aldri hatt det. Men jeg har vært utro.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 For en gangs skyld er det en interessant artikkel man kan på KG-nettsiden: "Hvorfor er han utro?" Om hvorfor flere menn enn kvinner er det, og de eventuelle biologiske årsakene. Jeg leste med stor interesse det som står om at en mann er "programmert" til å se på flere kvinner, pga at så mange kvinner døde i barnefødsler før i tiden (altså i førhistorien), at dersom menn var HELT monogame, ville det være en trussel for menneskeartens reproduksjon. Men det er det altså ikke, fordi om kvinnen døde i barsel, kunne mannen ganske raskt bli tiltrukket seksuelt av en ny kvinne, og spre sin sæd. En liten tankevekker...
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 For meg var hun kjempedeilig å ha sex med. Vi var begge i forhold som hadde kjørt seg fast seksuelt, sammen med elskerinnen slapp vi oss begge løs og det var utrolig deilig. Det var pirrende å ha noe på si, jeg følte jeg attraktiv og kongen på berget. Det var aldri aktuelt å forlate min samboer, det visste vi begge. Av ulike årsaker til det slutt, men minnene lever.
Gjest =tentacle= Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 For en gangs skyld er det en interessant artikkel man kan på KG-nettsiden: "Hvorfor er han utro?" Om hvorfor flere menn enn kvinner er det, og de eventuelle biologiske årsakene. Jeg leste med stor interesse det som står om at en mann er "programmert" til å se på flere kvinner, pga at så mange kvinner døde i barnefødsler før i tiden (altså i førhistorien), at dersom menn var HELT monogame, ville det være en trussel for menneskeartens reproduksjon. Men det er det altså ikke, fordi om kvinnen døde i barsel, kunne mannen ganske raskt bli tiltrukket seksuelt av en ny kvinne, og spre sin sæd. En liten tankevekker... Supert, mannens takk for at hun tar sårbarheten med graviditet for at de skal få barn
Gjest Tigress Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Supert, mannens takk for at hun tar sårbarheten med graviditet for at de skal få barn Det er ubarmhjertig, men praktisk i et artsbevarende perspektiv. Vi trenger ikke like det, men vi er nok kanskje nødt til å forholde oss til det. Av samme grunn har kvinner muligheten til å søke kun etter alfahanner. Gutta trenger ikke å like det, men de er nok kanskje nødt til å forholde seg til det.
Gjest =tentacle= Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Det er ubarmhjertig, men praktisk i et artsbevarende perspektiv. Vi trenger ikke like det, men vi er nok kanskje nødt til å forholde oss til det. Av samme grunn har kvinner muligheten til å søke kun etter alfahanner. Gutta trenger ikke å like det, men de er nok kanskje nødt til å forholde seg til det. Det er praktisk at vi har sex med flere rundt eggløsningen, siden sæd fra ulike menn kan bekjempe hverandre og den beste vinner. Jeg kjøper ikke at fødselsdødsfall forklarer utroskap hos menn.
Gjest Tigress Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 Jeg kjøper ikke at fødselsdødsfall forklarer utroskap hos menn. Ikke bare, men det er en klar fordel for arten om man stadig ser seg rundt etter bedre partnere. Dette er selvsagt rent biologisk, og etter at vi har fått et tynt lag av kultur over oss er jo ikke dette akseptabelt lenger. Slik bør det kanskje være, men under det tynne fernisset er vi fortsatt mest dyr.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 Hadde ei i ~1.5 år mens jeg var samboer (samboer forholdet blei slutt av andre grunner) For meg var det kun seksuellt, deilig med en annen kjeks som en annen her så treffende sa, spennende. Om jeg hadde fått følelser for den andre hadde jeg slutta se en av dem (hadde vært elskerinna om jeg hadde hatt unger, ellers hadde det vært vanskeligere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå