Pludre Skrevet 15. januar 2008 #21 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hehe....Pludre kaster seg med stor iver inn i bollemusdiskusjonen som alltid Her er mine definisjoner på bollemus og det motsatte, nemlig bankemus: BOLLLEMUS Det er når musa synes utenpå trusa, og det har ikke så mye å si om jenta er tynn eller tjukk, men selvfølgelig litt da. Tynne jenter kan ha det akkurat som fyldige jenter kan ha det MEN; det er ikke skikkelig bollemus uten at den synes utenpå bunaden !! BANKEMUS Det er IKKE en flatbanka mus, det er når musa er like hard som en bordplate, bank i bordet, og det kommer av at jenta ikke har fett på kroppen. Kan være vond å ha med å gjøre, spes under sex, da mannen risikerer å få gnagsår oppå staken Det er også forsket på at de som har bollemus har et bedre sexliv og oppnår flere og bedre orgasmer enn de med bankemus, det har vel med at det er mykere, og at man slipper å ligger der og tenke på at AUU !! dette kommer til å gjøre vondt, da spesielt for mannen :hoho: Kan vi ikke begynne å måle mus i håndfuller da, slik som mannfolkene gjøre med puppene våre ?? EN HÅNDFULL MUS !!! :ler2: Og om noen lurer på noe mer er det bare å spørre Hilsen Pludre som VET at bollemus er best Endret 15. januar 2008 av Pludre
Gjest Sascha Skrevet 17. januar 2008 #22 Skrevet 17. januar 2008 Bollemus er ikke alltid så bra. Jeg synes det er vondt å sitte med bena i kors når jeg har dongeribukse på. Det er også ubehagelig å lene seg forover. Altså hvis du sitter i en sofa ganske langt inne, og skal bøye deg framover ol. fordi underlivet da blir klemt, hvis dere skjønner :/ Hilsen en jente med både høyt venusberg og fyldige kjønnslepper.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. januar 2008 #23 Skrevet 17. januar 2008 Bollemus er ikke alltid så bra. Jeg synes det er vondt å sitte med bena i kors når jeg har dongeribukse på. Det er også ubehagelig å lene seg forover. Altså hvis du sitter i en sofa ganske langt inne, og skal bøye deg framover ol. fordi underlivet da blir klemt, hvis dere skjønner :/ Hilsen en jente med både høyt venusberg og fyldige kjønnslepper. Skaff deg en penis, så kan vi snakke om ting som kommer i veien.
Nabodama Skrevet 18. januar 2008 #24 Skrevet 18. januar 2008 Bollemus er ikke alltid så bra. Jeg synes det er vondt å sitte med bena i kors når jeg har dongeribukse på. Det er også ubehagelig å lene seg forover. Altså hvis du sitter i en sofa ganske langt inne, og skal bøye deg framover ol. fordi underlivet da blir klemt, hvis dere skjønner :/ Hilsen en jente med både høyt venusberg og fyldige kjønnslepper. Det er ikke magen som kommer i veien, da?
Gjest ekte definisjon Skrevet 18. januar 2008 #25 Skrevet 18. januar 2008 bollemusen er jo en mus med fyldige ytre lepper som lukker seg rundt sprekken, altså skal de indre leppene ikke/nesten ikke vises. fyldig bolle, lys og hudfarget men smal sprekk mellom! mmm... Det skal dermed kunne antydes at en jente har bollemus om hun har tettsittende klær rundt nettopp dette området! mmm...
Gjest dr. med. Skrevet 19. januar 2008 #26 Skrevet 19. januar 2008 Bollemus handler om stort eller fyldig venusberget (Mons pubis) som noen har forstått, og har ikke noe med kjønnslepper å gjøre. Både tynne og tjukke har bollemus. Noen har bollemus fordi de har kraftig skamben, andre fordi de har ekstra fett. Bollemus kommer av at venusberget er fyldig og gjør at den er såpass stor og rund at den faktisk ser ut som en bolle. Bildet som ts har lagt inn viser et helt normalt venusberg, den er bare lett synlig på grunn av vinkelen. Dette er definitivt ikke i kategorien bollemus.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #27 Skrevet 19. januar 2008 Det er ikke magen som kommer i veien, da? Hihi, nei det er det nok ikke. Jeg har da ikke så hengemage at den henger helt ned til mellom beina. Det er rett og slett mange bukser som er for trange i skrittet og da presser på om man har bollemus eller store kjønnslepper.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #28 Skrevet 19. januar 2008 Nei, dette er ikke bollemus: http://www.mrcameltoe.com/t1/pps=comein/ Her er bilde av bollemus: har ingenting med kjønnslepper å gjøre, men det er snakk om at det buler ut på venusberget: en slags fettmasse som har klumpet seg til i en større forhøyning der oppe: http://www.cupido.no/forum.cfm?forum_id=10...essage_id=96255
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #29 Skrevet 20. januar 2008 bollemusen er jo en mus med fyldige ytre lepper som lukker seg rundt sprekken, altså skal de indre leppene ikke/nesten ikke vises. fyldig bolle, lys og hudfarget men smal sprekk mellom! mmm... Det skal dermed kunne antydes at en jente har bollemus om hun har tettsittende klær rundt nettopp dette området! mmm... Nei, det du beskriver har ingenting med bollemus å gjøre. Bollemus betyr at venusberget buer tydelig utover når hun har samlede ben, og ligger eller står helt rett, altså uten å skyve underlivet ut eller opp. Kjønnsleppene er jo nesten skjult når hun har samlede ben, og påvirker derfor ikke bollemus-utseendet. Det er den delen av musa som er ovenfor sprekken, som viser om hun har bollemus eller ikke. Fett holder ikke til å bue tydelig utover, det er benet/knokkelen som står ut, og gir en tydelig kul.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #30 Skrevet 20. januar 2008 Bollemus er et tjukt og mykt venusberg. Venusberget er der det vokser mest hår.
Lund Skrevet 20. januar 2008 #31 Skrevet 20. januar 2008 dette er også en bollemus, se link under http://bilder.vgb.no/4235/img_43ed115c33dcd.jpg :hoho: :hoho:
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. januar 2008 #32 Skrevet 20. januar 2008 Nei, dette er ikke bollemus: http://www.mrcameltoe.com/t1/pps=comein/ Her er bilde av bollemus: har ingenting med kjønnslepper å gjøre, men det er snakk om at det buler ut på venusberget: en slags fettmasse som har klumpet seg til i en større forhøyning der oppe: http://www.cupido.no/forum.cfm?forum_id=10...essage_id=96255 Tror jaggu meg at jeg har begge deler jeg da
Lund Skrevet 20. januar 2008 #33 Skrevet 20. januar 2008 Tror jaggu meg at jeg har begge deler jeg da Jeg også
Gjest Musebolle Skrevet 26. januar 2008 #34 Skrevet 26. januar 2008 Bollemus må da være det deiligste her på jorda. Ved siden av alle andre former for mus. Selv er jeg en hund etter store clitoriser...
Gjest IvarJ Skrevet 28. juni 2008 #36 Skrevet 28. juni 2008 Pfft. Jeg bruker ord slik jeg vil, og hos meg betyr bollemus store yttre kjønnslepper. Bollemus ftw, btw :-D Ei bollemus skal syns tydelig når jenta har bikini eller truse, og ligger eller står oppreist med samlede ben. Akkurat det tror jeg er vanskelig å oppfylle hvis definisjonen skulle være tykke kjønnslepper, for kjønnsleppene er da gjemt. Nei, det er kun utstående knokkel inni venusberget, som er definisjonen på bollemus.
Gjest Gjest her Skrevet 30. juni 2008 #37 Skrevet 30. juni 2008 Etter det jeg har hørt, har man ikke skikkelig bollemus før den vises gjennom en bunad!
Possibly Skrevet 30. juni 2008 #38 Skrevet 30. juni 2008 dette er også en bollemus, se link under http://bilder.vgb.no/4235/img_43ed115c33dcd.jpg Ha ha.
Gjest Bollemus Skrevet 5. juli 2008 #39 Skrevet 5. juli 2008 Her er et bilde.. Hun på bilde nr 5 av 31.. Hun som står nærmest.. Jeg har selv en som er litt lik hennes, og det betgner jeg som en bollemus der venusberget er litt mer kjøttfult/høyere kamben?! Visit My Website
Fremhevede innlegg