Gå til innhold

Bollemusa - avbildet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mye spekulasjon rundt hva en bollemus egentlig er, men nå jeg så dette bildet må det bare slås fast med en gang - Dette er en bollemus!

Den autentiske bollemusa

Videoannonse
Annonse
Gjest *Frida*
Skrevet

Uenig.

Det er venusberget, som er en del av skjelettet.

Gjest En annen gjest
Skrevet
Uenig.

Det er venusberget, som er en del av skjelettet.

Eh, det er jo et stort venusberg som er definisjonen på bollemus.

Skrevet

Jepp, ser ut som bollemus dette :-)

Men ikke noen stor eksemplar, de fleste av oss vil vel se ut slik (eh... pluss kanskje litt mer kroppsfett) kvis vi bøyde oss tilbake i den stillingen? Ser for meg at en ekte bollemus er slik når innehaveren også stor vanlig oppreist...

:)

Gjest Coolaid
Skrevet

Bollemus er et litt "kjøttfyllt" venusberg..... vil nå jeg si... og man ser det oftere på kvinner med litt fyldige former enn kvinner med lite kroppsfett.... Uannsett, jeg syns bollemus er klart penest!!!!!

Gjest *Frida*
Skrevet
Eh, det er jo et stort venusberg som er definisjonen på bollemus.

Ja, jeg forklarte meg dårlig. Poenget mitt var at dette ikke var et stort venusberg, kun pga posituren hennes.

Som noen andre skrev her: bollemus er et spesielt kjøttfullt venusberg. Det ser det ikke ut som hun her har. Men det var et deilig bilde.

Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Etter litt prøving og feiling har vi funnet ut at kjæresten min (han er mann) også har bollemus når vi bøyer ham bakover som en smultring, slik Kajsa er på dette bildet.

Tiger er forresten ganske skrapa.

Endret av Tigress
Skrevet
Bollemus er et litt "kjøttfyllt" venusberg..... vil nå jeg si... og man ser det oftere på kvinner med litt fyldige former enn kvinner med lite kroppsfett.... Uannsett, jeg syns bollemus er klart penest!!!!!

Vel...smaken er tydeligvis ulik hos ulike menn. Det er heldigvis ikke alle menn som liker bodybuilderkvinner som ser ut som Tarzan! Og skal de ha bollemus i tillegg blir jo mann-kvinne forholdet helt byttet om: hun ser ut som Tarzan og han Jane?

Skrevet
Bollemus er et litt "kjøttfyllt" venusberg..... vil nå jeg si...

Neida. Bollemus har ingenting med "kjøtt" å gjøre. Bollemusa kjennetegnes av at "knokkelen" i venusberget buer utover.

Noen svever også i den villfarelse at tykke kjønnslepper betyr bollemus, hvilket også er feil.

Skrevet
Noen svever også i den villfarelse at tykke kjønnslepper betyr bollemus, hvilket også er feil.

Pfft. Jeg bruker ord slik jeg vil, og hos meg betyr bollemus store yttre kjønnslepper.

Bollemus ftw, btw :-D

Skrevet

Jeg har altid annsett meg selv for å ha bollemus.

Jeg er lubben, og venusberget mitt er tykt, fyldig, bløtt og mykt. De ytre kjønnsleppene er også fyldige.

Dn dama som hopper over stanga der annser for å være benete, tynn, og mager.

Slik at benet stikker frem. Ser ikke for meg at venusberget hennes er spesielt myt og godt å kose med.....

Men, det er tydelig vi har forskjellig oppfattelse.

Liker i grunn musa mi jeg da!

Skrevet

Bentete, tynn, mager?

Er det penere å si:

Feit, tjukk og rund?

Se på dyr i naturen. Ser du noen som er feit, tjukk og rund? Nei, de er "benete, tynn, mager" dvs normale skapninger. Fedme er skapt av overflodsamfunnet.

Helt klart bedre sex med tynne som er i god form og kan mange herlige stillinger.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Se på dyr i naturen. Ser du noen som er feit, tjukk og rund? Nei, de er "benete, tynn, mager" dvs normale skapninger. Fedme er skapt av overflodsamfunnet.

Aldri sett en elefant eller en flodhest?

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg synes da ikke elefanter ser så fete ut - synes da huden henger og slenger på dem, jeg. Og er egentlig flodhester fete, eller er de bare kompakte?

Ellers er det vel heller slik at det i naturen er mye vanligere med forandringer i fettreservene enn det er i kulturen. En isbjørn er nok ganske smålubben når han går i hi, men ganske mager når han kommer ut. Men de fleste dyr er ganske så magre - og det er jo forståelig, vanskelig å jakte effektivt hvis man er et fettberg, men så trenger de jo da ikke å ete noe særlig før de er blitt tynne og effektive igjen heller...

Gjest Odd Grenland
Skrevet
Pfft. Jeg bruker ord slik jeg vil, og hos meg betyr bollemus store yttre kjønnslepper.

Men kjønnsleppene sitter da så langt ned mellom lårene, at man neppe får den synlige bollemus-effekten? Som man får når man ser en tydelig bue når hun har truse/bikini og ligger eller står med samlede lår? En skikkelig bollemus, dvs utstående venusberg, kan til og med synes tydelig med dongeribukser, når den er riktig "utformet".

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bollemus er ikke store ytre kjønnslepper :ler:

Det er venusberget som er fyldig og vises utenfor buksa ;)

Skrevet

Vel, hadde hun hatt litt mer kroppsfett og ikke vært i den posituren, så hadde hun nok ikke sett ut som hun hadde "bollemus".

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg tror vi av denne diskusjonen kan konkludere med at det sikreste vi har kommet fram til er at det er mange definisjoner av bollemus. Jeg vet altså fortsatt ikke om jeg har det.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...