Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Jeg har lagret et bra bakgrunnsbilde på min nye mobiltelefon, men den NetCom logoen ødelegger alt. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan fjerne denne?
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Kan du ikke bare kjøpe en ny logo da? Hvis ikke vil navnet på operatøren stå uansett, tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #4 Skrevet 23. april 2003 Dersom du bruker en tjeneste for å fjerne operatørlogo blir telefonen bare tilbakestilt, og da vil det stå net com på displayet likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 prøvde logo blank, men fikk til svar at elementet blank ikke finnes.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 Hvilken telefon har du? Vet at dette er et problem på feks siemens s55
Atmi Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Jeg tenker vel også at ettersom der er logo på må du erstatte den med en annen for å få den vekk. Håper du får det til. Finn en fin en da vel
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #8 Skrevet 23. april 2003 Jeg har nokia 6610, og jeg ringte til netcom for å sjekke. Der sa de at jeg måtte erstatte den med en annen logo. Men jeg vil ikke ha logo, jeg vil ha det bildet jeg har valgt, som er av datteren min. Jeg vet at dette gikk an før. Mulig jeg må finne en annen logo. for deretter å fjerne den eller noe, jeg aner ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #9 Skrevet 23. april 2003 Kan du ikke sette det bildet du vil ha som skjermsparer da? Da skal ikke operatørlogoen vises. Operatørlogoen vil som sagt aldri være mulig å fjerne helt, bare bytte ut med en annen logo.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 hmm, det var et veldig godt forslag. MEN, finner ingen alternativer for å legge inn denne som skjermsparer. Virker som om du har greie på dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå