Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Browniiez
Skrevet

Hei :)

Kjæresten min er i Garden nå, og har hørt noe om at det blir gardeball i juni en gang. Jeg fyller 18 i august, og lurer på om det ikke er 18-årsgrense på ballet? :o Hvis jeg ikke kan gå, vil jeg jo ikke at han skal gå med en annen.. Noen som vet noe om dette, må alle ha dater forresten, hørt at det blir annonsert tilbud om å være dates på radio osv? :/

Videoannonse
Annonse
Gjest husker ikke passordet mitt
Skrevet
Hei :)

Kjæresten min er i Garden nå, og har hørt noe om at det blir gardeball i juni en gang. Jeg fyller 18 i august, og lurer på om det ikke er 18-årsgrense på ballet? :o Hvis jeg ikke kan gå, vil jeg jo ikke at han skal gå med en annen.. Noen som vet noe om dette, må alle ha dater forresten, hørt at det blir annonsert tilbud om å være dates på radio osv? :/

Du trenger ikke å være 18, jeg var det da jeg var 16.de sjekker ikke legg.

Skrevet (endret)
Du trenger ikke å være 18, jeg var det da jeg var 16.de sjekker ikke legg.

Det er 18-årsgrense og de har stikkontroller på leg. Noen blir alltid sjekket - enkelte ball blir alle bordkavalerene sjekket.

Da min bror skulle på ball i fjor var det faktisk en del av guttene som ikke var med, fordi de fikk ikke ha annen date av sin under-18-år gamle kjæreste, men broren min hadde med seg en god venninne. Kjæresten hans var veldig syk, og hun undte han denne kvelden. Og å gå uten date er visst dritkjipt. Så jeg syns du skal slippe han litt løs - de av guttene som ikke fikk være med av kjærestene sine var ihvertfall rimelig sure på kjærestene sine, og jeg vet at ihvetfall ett forhold røk i gardeball-diskusjonen. Det er guttenes (og jentenes) avslutning på et langt år sammen og å nekte dem det blir omtrent som å nekte kjæresten å delta på russefeiringa fordi man ikke er russ selv.

Endret av Wadjet
  • Liker 1
Gjest Cataliina
Skrevet

Jeg skal også på gardeball, og er ikke fylt atten før etterpå. Er vel bare å ta med en venninne sitt da, siden man blir passe staselig pyntet, så er jo litt vanskelig å se om det er samme person, muligens... Vet dere om alle navnene blir registrert da, sånn at de sjekker at navnet på legget stemmer med gjestelisten? Eller hvordan er det. Litt uelegant om de skal sjekke legget til alle før de kommer inn, hmm.. Nekter de virkelig skikkelig pyntete ballprinsesser å komme inn når man først står der?? Hvordan er alkoholserveringen inne da?

Skrevet
Jeg skal også på gardeball, og er ikke fylt atten før etterpå. Er vel bare å ta med en venninne sitt da, siden man blir passe staselig pyntet, så er jo litt vanskelig å se om det er samme person, muligens... Vet dere om alle navnene blir registrert da, sånn at de sjekker at navnet på legget stemmer med gjestelisten? Eller hvordan er det. Litt uelegant om de skal sjekke legget til alle før de kommer inn, hmm.. Nekter de virkelig skikkelig pyntete ballprinsesser å komme inn når man først står der?? Hvordan er alkoholserveringen inne da?

Ja, de sjekker leg på "prisesser", nettopp fordi de kan miste sjenkebevilgningen. Det er bare å ta sjansen, men kjipt å bli stående igjen utenfor når de andre går inn...

Og for øvrig har de blitt mye strengere på leg-sjekking de siste årene. Tror Plaza fikk seg en smekk en gang, og Grand er veldig strenge på det.

Hvordan det er med navneregistrering aner jeg ikke...

Gjest Cataliina
Skrevet (endret)

Jaja.

Endret av Cataliina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...