Gå til innhold

Har DU prøvd Easy-Slim ??

Anbefalte innlegg

Gjest alenemor_til_2
Skrevet

fikk mail i dag fra et firma som produserer Easy-Slim, jeg har

lest om de tidligere,men det var så lenge siden...og hørt at noen hadde prøvd de men husker ikke hva de syntes...

derfor spør jeg nå dere her inne

om noen av dere har prøvd dette?

virker det?

hvor bra da?

hvor mye gikk du ned i vekt?

på hvor lang tid?

takk for svar....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg vil ikke helle kaldt vann i blodet på deg, men slike vidunderprodukter har sjelden noe slankende effekt, annet enn på lommeboka. Den beste metoden for å gå ned i vekt er fremdeles fysisk aktivitet, kombinert med et fornuftig kosthold......

M

• 10 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Søsteren min har brukt dette 1 uke og har faktisk(tro det eller ei!) gått ned 6 kg, UTEN å trene og forandre kostholdet!

Skrevet

Ja, du går fort ned, men du får ikke i deg nok kalorier mens du går på det. Når du så skal forsøke å gå tilbake til normalt kosthold, kommer du til å legge på deg igjen. Kroppen din tror du sulter mens du bruker produktene og går på sparebluss. Kan være ganske farlig med jojo-slanking (som disse produktene ofte fører til). Dersom du skal gå på det, må du i hvert fall belage deg på å bruke lang tid fra å kutte ut produktet til å begnne å spise vanlig. Kroppen din må venne seg til den vanlige maten igjen gradvis.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har så rett Vigfa!

Klart man går ned i vekt når man går på disse vidunderkurene, men sjansen for å legge på seg alt man har gått ned og litt til igjen, er veldig stor.

Jeg sliter selv veldig med vekta, men jeg tør ikke starte på noe sånt. Har sett nok "skrekk"historier fra folk som har gått på disse vidunderkurene.

Beklager, dette var vel ikke svar på dine spørsmål, men jeg vil bare fraråde deg å begynne på dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare av ren nyskjerrighet:Hva er easy-slim? Piller? Pulver? Magiske krefter? :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

www.netnorge.net/easyslim/slanking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...