Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter fremdeles på mensen, men ifølge utfloden jeg har hatt hadde jeg

eggløsning rundt 1/2 januar.

allerede nå, kjenner jeg stikk i høyresiden(bekkenet),

å har de 2 siste dagene spist som gal, og vært småkvalm.

Kan jeg kjenne allerede nå at jeg er gravid??

å må jeg vente helt til antatt mensen før jeg kan ta graviditetstest ??

Klem usikker jente som hååper på bolle i magen :fnise:

Håper at noen kan svare fooort !

Videoannonse
Annonse
Gjest majjan
Skrevet

hei du!!!

jeg merka veldig tidlig kvalme.. ca en uke etter at jeg skulle hatt mensen var jeg små kvalm om kvelden. og da tok det ikke lang tid før jeg kjente det om morgenen oxo, gikk rundt og var veldig slapp og brystene ble ømme. du burde nok ta en test så fort som mulig. det er enkelt og du får kjøpt den på apoteket.

Skrevet

Hvis du hadde EL 1/2 januar så festet ikke egget seg før TIDLIGST 7/8 januar (egget fester seg mellom 6-13 dager etter befruktning), og det skal litt til før man får allverdens av symptomer ;) jeg vil tro at du leter litt for godt etter symptomer (jeg gjorde det og første gangen jeg håpet at jeg var gravid), så vent til IKM og test da :)

Skrevet

dersom man leter etter symtomer, finner man jo som regel maange, så det er lett å lure seg selv...Men selv prøvde vi ikke å bli gravide, ergo jeg leita ikke etter symptomer, men jeg kjenner kroppen min så godt at jeg visste jeg var gravid flere dager før jeg testa positivt..Rart med det, men jeg visste at mensen ikke kom til å komme selv om jeg hadde "menssmerter" ol. Skulle begynne på ny prevansjon den mnd jeg fant ut at jeg var gravid, men kroppen min sa meg at "det er ikke vits i å dra på apoteket nå å kaste vekk penger på unødvendigheter"..Å ganske riktig...det trengte jeg ikke!

Derfor vet jeg at det er fullt mulig å kjenne at man er gravid ganske tidlig, men dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle..

Håper hvertfall at det lykkes for deg/dere, og at en liten spire har festet seg=)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Du kan få positiv test ca 3 dager før IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...