Gjest Gjest_Sophia_* Skrevet 6. januar 2008 #1 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har ny innredning på badet,men liker ikke de knottene som er på. Hvite. Var i butikken og tittet,men der er bare håndtak med to skruer. Finnes det håndtak med en skrue. Slik det er nå så er knottene midt på skuffene, skal jeg kjøpe håndtak med to, så ,må de settes annen plass. Da må en beg. å tette hullet i midten...skjønner dere denne forklaringen. Ikke særlig å tette/sparkle i en ny innredning. Vil jo vises. Blir ikke aktuelt å male en innredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ny innredning på badet,men liker ikke de knottene som er på. Hvite. Var i butikken og tittet,men der er bare håndtak med to skruer. Finnes det håndtak med en skrue. Slik det er nå så er knottene midt på skuffene, skal jeg kjøpe håndtak med to, så ,må de settes annen plass. Da må en beg. å tette hullet i midten...skjønner dere denne forklaringen. Ikke særlig å tette/sparkle i en ny innredning. Vil jo vises. Blir ikke aktuelt å male en innredning. Hvor i landet er det du bor da? Maxbo Stormarked på Alna (Oslo) hadde i hvertfall i bad/kjøkken adv. Hvis ikke har ofte jernvarebutikker slik, el butikker som Maxbo, Byggmaker, Ikea. Men det er vel en fordel av at det er en stor butikk, de har ofte slikt som tibehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 7. januar 2008 #3 Del Skrevet 7. januar 2008 nettbutikker har også knotter med en skrue vet jeg. Kjøpte akkurat selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølla utlogget Skrevet 7. januar 2008 #4 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikea har knotter, samt flere malingsbutikker har slike til salgs. Også kjøkkenbutikker har mange forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 7. januar 2008 #5 Del Skrevet 7. januar 2008 ikea har i alle fall mange typer med en skrue, har kjøpt selv til badet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. januar 2008 #6 Del Skrevet 8. januar 2008 du får som regel kjøpt knotter der du handler baderom/kjøkken innredninger... Da får du sikkert handlet det til forhandlerene på nettet også om de har nett butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå