Gå til innhold

Tar du med mora di på byen?

Tar du med mora di på byen?  

30 stemmer

1. 1. tar du med mora di på byen?

• Ja
      5
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det snakk om å lufte mødrene våre. På en fylletur. Har du tatt med mora di på byen noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Den tanken er absurd!!!!!! Og det tror jeg mamma hadde syntes og. Hun er ikke typen som går på byen akkurat...

Skrevet

Jeg har tatt med mamma, og jeg jobber med saken med svigermor også. :P

Skrevet

Joda, tok med mamma og en tante (som er yngre enn meg, riktignok) på byen en gang, det var nok mest fordi min søsters forlovede spilte i bandet på det utestedet.

Skrevet

Nei, det tror jeg hverken mamma eller jeg hadde hatt noe særlig glede av :)

Skrevet

Går gjerne ut og spiser med moderen, men ikke på fylla. Hu er dårlig på fyll, mora mi, og det begynner igrunnen jeg å bli også.

Men jeg kan godt dra ut og dele en flaske vin med deg PaxJenta :)

Skrevet

Jeg har vært på fylla med mamma.. Det er ingen vane, men det har skjedd ei gang.

Skrevet

nope, men så er mora mi avholdsmenneske og jeg tåler ikke alkohol, så vi fyller ikke noen av oss.

Hadde nok ikke tatt henne med på byen uansett, tror ikke hun har det helt store behovet for lufting utover det hun og mannen fikser selv. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei. Ingen av oss drikker noe særlig, så en fylletur er ikke aktuell for oss.

Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Dolce
Skrevet
Men jeg kan godt dra ut og dele en flaske vin med deg PaxJenta :)

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Men Yme sa en gang at jeg burde ta deg med ut på byen. :P

Skrevet

Mamma kommer i helgen, og da blir det kanskje en bytur med mamma og tante. :)

Skrevet

Har aldri skjedd, og vil aldri skje.

Om jeg drikker med mamma så er det kaffe og baylies/rødvin/hvitvin en sen fredagskveld ved kjøkkenbordet når jeg er hjemme på besøk. Da prater vi dritt og litteratur og musikk og blir litt småfilosofiske. Veldig koselig, og så slipper hun å se meg sørpe full.

Skrevet
Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Men Yme sa en gang at jeg burde ta deg med ut på byen. :P

Ut på byen som i altfor høy musikk og umulig å føre en samtale? Been there, done that.. ferdig.

Skrevet
Ut på byen som i altfor høy musikk og umulig å føre en samtale? Been there, done that.. ferdig.

Neida! Jeg vet om et koschelig sted for deg. Et sted hvor det er billig øl, alle er over 60 og de spiller Vikingarna hele kvelden.

Skrevet

Nei, aldri.

Vi har vært på samme fest (bygdefest i mine yngre dager), men vi var aldri der sammen.

Hun har derimot vært sjåfør for meg flere ganger da jeg har vært på fylla ;):fnise:

Skrevet

Mysan da, hva med en pub med lav musikk og en hyggelig bartender?

Jeg stemte JA, men det har ikke skjedd enda men hadde vært artig det1

Mamma liker jo festlige lag hjemme hos seg selv og med jobben, så sikkert ute med meg også!

Så kan vi prate om jobb og sånn :fnise: nei, mamma vil ikke høre om min jobb forståelig nok for dem som ikke har det som yrke eller interesse!

Sier altid det til mamma, da sier hun tvert NEI!!!

Du nevner modern du Pax, hva med fadern?

Skrevet
Du nevner modern du Pax, hva med fadern?

Nei til begge. (jeg har to av dem)

Skrevet
Nei til begge. (jeg har to av dem)

Så da blir fader NEI fordi du har 2 av dem.En obligatorisk og en stepappa?

Nei ikke la dette bli en diskusjon om du ikke vil :)

Flott at du inkluderer din mamma, og det kommer jo litt ann på helsa og alderen til mødrene du spør da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...