Gjest hyggelig Skrevet 6. januar 2008 #1 Del Skrevet 6. januar 2008 som overskrifta sier så vil jeg kjøpe meg et par lamper til å ha på veggen. etter en overfladisk search på nettet fant jeg ut at jeg vil ha noe billig og relativt tidløst. se link: http://www.lyspunkter.no/p/product.php?pro...=257&page=2 problemet er bare at jeg ikke vet hvor stor den er. aner ikke hva "Ø" betyr foran målinga. kanskje noen kan hjelpe? (dette er mitt første lampekjøp..) kan jo tippe at det er så stor lampa er, men en lampe er da ikke bare 1515cm totalt sett.. hmmm... setter pris på litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 6. januar 2008 #2 Del Skrevet 6. januar 2008 Ø = diameter Den er antakelig vis 15 cm på diagonalen i bunn, og 15 cm høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2008 #3 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ø betyr diameter. Så jeg vil tippe at diameteren er 15 cm begge veier dvs at den er rund med 15 cm som diameter (og ikke oval - da ville målet ha vært forskjellig). Edit: Men det kan da ikke stemme, når jeg ser på bildet siden den er firkantet, så da er jeg lost ... Endret 6. januar 2008 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 6. januar 2008 #4 Del Skrevet 6. januar 2008 "Ø" betyr diameter. Sannsynligvis er det her skjermen de mener måler 15x15 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå