Gå til innhold

jeg har vært utro

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For to måneder siden gjorde jeg det verst tenkelige: Jeg gikk til sengs med mannen som flere ganger har deltatt i trekanter med meg og min samboer.Jeg fortalte det i går,og han ble som ventet helt knust.Han gråt og gråt,og sa at hvis jeg virkelig elsket han kunne han tilgi meg og så kunne vi gå videre.problemet er at jeg ikke er sikker på om jeg vil.ja,jeg elsker han overalt og han betyr mye for meg.vi har ei lita datter sammen så vi kommer alltid til å være i hverandres liv. men jeg lurer på om jeg kanskje elsker han mer som en venn.i det siste har forholdet skrantet mye,og det hele toppet seg med nyheten om det jeg hadde gjort.vet ikke hvorfor jeg valgte å si det på et så dårlig tidspunkt.og midt opp i det hele:jeg tror jeg er forelsket i en annen mann.er det håp for oss?hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg syns det du gjorde var råttent gjort, og tilliten i forholdet deres er vel uansett ødelagt nå.

Tror du han noen gang kommer til å klare stole på deg igjen? Selv om han elsker deg overalt, så tror jeg ikke han kommer til å glemme dette noengang.

Og om du er usikker, så syns jeg faktisk du heller bør gå fra han.

Er du i tillegg forelsket i han andre, så nei da er det ikke håp for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til alle trekant-fantaster!

Dette er intet nytt under solen.

Et forhold er mellom TO mennesker ikke TRE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....har man hatt trekant, er veien sikkert kort til tokant...m 'feil' partner, for å si d sånn....'Råttent' er vel ikke akkurat ordet her....dere har jo tross alt hatt sex før....sikkert mye lettere å gå overstreken m en du kjenner/liker seksuelt enn en totalt ukjent.....Forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
ja' date='jeg elsker han overalt og han betyr mye for meg.vi har ei lita datter sammen så vi kommer alltid til å være i hverandres liv. [/quote']

Hvordan klarer jenter å påstå at de elsker en mann overalt/mer enn noe annet, samtidig være utro og lure på om de skal gjøre det slutt????

Hvordan kan man gå rundt og si at man elsker noen, men bare som en god venn?

Har et inntrykk av at jenter suller seg inn i en verden der de vil ha partnerens gode sider som en venn, også vil de ha en annen manns gode sider som en kjæreste. Blir dere noen gang fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er en dobbeltmoralist! Og det er noe av det verste som finnes syns jeg.

Mannen din kan prise seg lykkelig over å endelig være kvitt deg!

Han fortjener noe bedre. Og det vil han innse, om han ikke allerede har gjort det...... :wink:

HAN får nok ingen problemer med å finne seg en ny dame vil jeg tro!!!!!!!

Sann mine ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du skal legge korta på bordet og fortelle ham det. Det er måten du klarer finne ut av dine egne følelser på. Alle mennesker kan gjøre tabber - det betyr ikke at det er greit - men det skjer uansett. Og det er litt viktig at du gir deg selv muligheten til å finne ut hvorfor du gjorde dette. Var det et dumt stunt i en dårlig periode eller ligger det mer bak.

Prat med mannen din da - ærlighet er best uansett. Si sannheten. For ellers roter du deg inn i dette uvisse og forholdet ender med å sprekke uansett.

Det er vanskelig å stole på noen som har vært utro. Men forteller du det viser du at han kan ha tillit til deg tross alt. For han ser at dersom noe skjer vil han få vite det. Dersom han får vite det ad omveier vil han miste hele tilliten til deg.

Det står respekt av å kunne innrømme feil og gjøre noe med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...