Gå til innhold

Kabaret på Moulin Rouge

Anbefalte innlegg

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Noen som har vært på show i Moulin Rouge? Verdt et besøk?

Kjøpte dere biletter der eller bestilte dere på forhånd? Er det evt noe å spare på det ene eller andre viset?

På den nettsiden jeg har sjekka ut bestilling ser det ikke ut som det er fullbooka en eneste dag, så da tenker jeg at det sikkert går greit å kjøpe der (kanskje dagen før eller noe)?

Har ihvertfall veldig lyst å få med meg dette da jeg skal til Paris :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var skikkelig stilig, og ikke sleskete med toppløsheten som jeg hadde trodd.

Vi reiste med et reisebyrå, og det var de som ordnet billettene for oss.

Pent antrekk, dansemusikk og mat før showet. Absolutt verdt pengene, neppe noe en vile gjort i Norge...

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Høres bra ut!

Husker du hvor mye dere betalte? Og hvor lenge det varte cirka?

Vi lurer på å droppe middag, da dette er svindyrt. Har tenkt å satse på show + champagne kl.23. Sikkert bra det også :)

Gjest *marie*
Skrevet

Hei,

Husker ikke hva vi betalte, men vi hadde kun kabaret og champagne.

Synes det var et helt fantastisk show og noe jeg helt garantert kommer til å reise på igjen dersom jeg er i Paris.

Kabareten varte i ca to timer.

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Så bra da :) Gleder meg til dette!

Hva hadde dere på dere? Jeg mener jeg leste en plass at den tidligere tradisjonen for galla var på vei ut. At enkel kjole eller skjørt + fin topp og fin bukse + skjorte for menn holdt.

Stemmer det?

Skrevet

Moulin Rouge er dritdårlig, og i tillegg ganske harry og snuskete. Den som evt blir underholdt av noe så elendig, kan ikke ha store krav.

Skrevet

jeg ble skuffa, men de jeg reiste med synes det var stas. Uansett er det jo gøy å være der. Elendig service fra servitørene, forresten.

Du kan kjøpe billetter på ticketservice.no på forhånd

Gjest *marie*
Skrevet (endret)
Moulin Rouge er dritdårlig, og i tillegg ganske harry og snuskete. Den som evt blir underholdt av noe så elendig, kan ikke ha store krav.

..............................

Endret av *englefjes*
Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Tenkte jeg bare skulle komme med en oppdatering nå etter at Paristuren er vel overstått :)

Jeg synes Moulin Rouge var kjempegøy!! Storkosa oss hele kvelden. Syns stemningen og atmosfæren var super, god champagne og et kjempegøy show!! Også føltes det jo litt spesielt å være på noe som man har hørt så mye om i mange forskjellige sammenhenger. Anbefaler det absoultt!!

Det eneste minuset var at kleskoden var litt slapp. Vi fikk beskjed om halvpynta da jeg spurte når vi reserverte. Så vi slo til med kjole og dress. Men det var maaange som slapp inn i dongery, joggesko, hettegenser og liknende. Hadde vært enda litt mer stas om alle var pent kledde. Mn syntes det kunne virke som folk ble nesten sortert etter antrekk. Vi gjorde ingenting spesielt, men ble ført direkte til et kjempebra bord langt fremme. Og alle rundt oss var forholdsvis pent kledd syns jeg. De lenger bak var mer shabby. Hehe... Kanskje tilfeldig, ikke vet jeg :)

Kjempekveld uansett!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...