Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare gi alle som skal gifte seg et godt tips;

Jeg var tilfeldigvis innom Økonomisko her en dag, og der hadde de endel hvite/ kremfargede sandaler og sko. Jeg fant noen jeg likte kjempe godt til kun kr 200. I mange brudesalonger koster jo skoene langt over 1000 kroner, og i de fleste tilfellene så ser man ikke engang skoene, så hvorfor bruke så mye penger på det!

Ei venninne av meg, som skal gifte seg til sommeren, sa at på Eurosko hadde de nå tilbud på "ekte" brudesko i silke til omkring 400 kr. (så at KristinK hadde kjøpt sånne).

Bare et tips...

Videoannonse
Annonse
Gjest KristinK
Skrevet

Siden jeg først stod nevn i dette innlegget vil jeg bare rette opp ved å si at mine sko også ble kjøpt hos Skoringen. Der jeg var hadde de 3 typer av brudesko og alle var kjempeflotte. Skoene mine var perfekte synes jeg, og man kan faktisk ikke se forskjell på disse skoene og de skoene man kjøper i brudesalongen. Jeg er kjempefornøyd over å ha spart ca 600 kr på å kjøpe skoene mine i en vanlig skobutikk fremfor i brudesalongen.

Skoene mine kan dere forøvrig se på denne siden:

http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...ebilder.htm12

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg sko. De kostet 200,- og er nesten, hvis ikke helt like de som Kristin K har kjøpt. Glad jeg er ferdig med det:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor kjøpte du dine sko Tussilago?

Skrevet

KristinK..skoene dine var nydelige icon_smile.gif

Jeg sliter litt,for jeg skal ha champagnefarget thaisilke som kjolestoff,og hvite/offwhite sko syntes jeg bryter litt for mye. Og så har jeg ikke lyst til å koste på over 1000 kr for et par sko jeg bare bruker 2 dager..

Noen som har noen gode forslag?

Anitra icon_wink.gif

Gjest KristinK
Skrevet

Takk Anitra. icon_smile.gif Jeg slet faktisk med å finne helhvite sko, for mange av de skoene jeg så hellet mot å være litt champagnefargede. Kanskje du finner noen i en vanlig skobutikk ved litt leting? Du kan også følge med på KG's markedsplass og eventuel sette inn en annonse med "ønskes kjøpt" der. Det er neimen meg ikke like enkelt med alt man trenger til denne dagen bestandig, men så føler man seg så mye bedre når man endelig finner det. Men det krevet en del leting... Men som sagt; prøv alle skobutikker du kan komme over. Kanskje de har "vanlige" sko og ikke brudesko du kan bruke til kjolen din også?12

Skrevet

Til dere som har kjøpt og som skal kjøpe brudesko!

Jeg skal også gjøre det, men lurer litt på hvordan dere gjør det med farge. Tar dere med brudekjolen for å få akkurat samme farge på skoene? Eller spiller det ikke så stor rolle?

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt meg sko fra Høgl. De er ikke helt hvite men litt mer mot offwhite/champagnefargede og så er det litt skimmer i stoffet. De passer nok til kjoler som ikke er helt hvite. Jeg kjøpte mine på Hagen i Bogstadveien i Oslo, men jeg har sett Høgl-sko i andre skobutikker også. De er litt billigere enn sko i brudesalonger, men ikke fullt så billige som Skoringen eller Eurosko.

Bare som et lite tips....

B.

Gjest KristinK
Skrevet

Hei hei Gladbrud.

Da jeg kjøpte skoene mine gikk jeg etter ca farge. Jeg visste at kjolen min var helhvit, så jeg gikk etter helhvite sko.

Nå er det jo sånn at skoene faktisk ikke vil syntes noe særlig på selve dagen, så jeg synes bare du skal kjøpe noen sko som du tror passer i fargen eller som du synes er fine. Ingen vil vel legge merke til om skoene er i en litt annen fargenyanse? Hvis du allikevel vil ha sko som er helt like kan du kanskje deponere på dem i butikken, og så prøve dem mot kjolen?12

Skrevet

Har også kjøpt meg sko.. Så var det marerittet over, har hatt mareritt hver natt om at jeg står i kirken uten sko.. icon_smile.gif

Kjøpte mine på nye sko til 498,- Kjempefine...

De hadde også mange fine sko på familieskomakeren på Grønnland.. De lå på mellom 300 og 500.. Flotte champagnefargede..

12

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg "kremfargede" sko i meket Høgl og det uten at jeg har fått tak i kjole enda. Men jeg er helt sikker på at kjolen ikke skal være helt hvit. Skoene kjøpte jeg for kr 550,- hos eurosko.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...