Gjest Gjest_Gitte_* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Min mann leser en bok på engelsk. Jeg klarer ikke å finne noe info om den på nettet, men jeg synes tittelen er nokså illevarslende. Boka heter Nick, Horny about a boy. Er det noen som vet hva slags homsebok dette er? Er det noe med pedofili og overgrep?
Gjest Elfrida Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ok, dette er kanskje et tulleinnlegg... MEN det han leser er ikke en homsebok, det er Nick Hornby som har skrevet den, og den heter "About a boy". Fin bok.
Gjest barelillemeg Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Tror ikke du trenger å engste deg - det er Nick Hornbys bok About a Boy Kjent forfatter... Endret 6. januar 2008 av barelillemeg
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Halloooo jenter! Dere sluker agn, søkke, fiskestang og fisker hvis dere besvarer denne seriøst
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det finnes en parodi på nick hornby's bok som heter 'Nick, horny about a boy' som handler om en gammel mann som liker å se på yngre gutter som går på skole, og får et spesiellt forhold til en av dem. (ikke pedo, gutten er 16 år). Dersom samboeren din leser denne bør du begynne å spørre deg om han virkelig er glad i deg, eller om han lever i skapet fordi han ikke tør komme ut, og er sammen med deg 'for syns skyld'. Drikk en flaske vin med ham en kveld og prøv å få sannheten ut av ham. Lykke til! Mie
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Ja, det finnes en parodi på nick hornby's bok som heter 'Nick, horny about a boy' som handler om en gammel mann som liker å se på yngre gutter som går på skole, og får et spesiellt forhold til en av dem. (ikke pedo, gutten er 16 år). Dersom samboeren din leser denne bør du begynne å spørre deg om han virkelig er glad i deg, eller om han lever i skapet fordi han ikke tør komme ut, og er sammen med deg 'for syns skyld'. Drikk en flaske vin med ham en kveld og prøv å få sannheten ut av ham. Lykke til! Mie Wow! Nice catch up! Men google beviser at det ikke er sant
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Hehe....denne minner meg om min eks som bestyrtet kom hjem fra elgjakt og fortalte at kompisen hans leste en bok om musikkinstrumenter!!! og så på elgjakt da...det visste seg å være boken " populærmusikk fra Vittola" ...
FrizzleSizzle Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Hehe....denne minner meg om min eks som bestyrtet kom hjem fra elgjakt og fortalte at kompisen hans leste en bok om musikkinstrumenter!!! og så på elgjakt da...det visste seg å være boken " populærmusikk fra Vittola" ... Hvorfor skulle han være så bestyrtet over at kompisen leste en bok om musikkinstrumenter?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 ....elgjakt er jo liksom litt macho dah...og min eks var i hvert fall skikkelig machomann som ikke leste en eneste bok. Ikke rart han reagerte på folk som leste om musikkinstrumenter , spesiellt på elgjakt dah
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 ....elgjakt er jo liksom litt macho dah...og min eks var i hvert fall skikkelig machomann som ikke leste en eneste bok. Ikke rart han reagerte på folk som leste om musikkinstrumenter , spesiellt på elgjakt dah Hva er matcho med å ikke lese bøker?? (høres bare tapersk ut for meg) Og hva er galt med musikkinsturmenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå