Gjest tidligerebruker Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Koselig å bli kjent med dere, men nå går jeg. Kos og klem Hej då *Perser*
Gjest dorian Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Hej då, perser :-) Hvorfor går du, da? dorian
Pip Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Neeei! Perser - må'kke gå fra oss vettu!!! Flytter du? Håper du får det toppers i så fall, men kom tilbake til oss en gang!!?! :cry: Ha det!
Silfen Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Det er sikkert ikke Perser som sier hej då her.
MarianneE Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 Det er sikkert ikke Perser som sier hej då her. Det tror ikke jeg heller! Hadde det vært Perser, så hadde hun for det første tatt det på "Personlige Meldinger" For det andre ville hun skrivd en grunn, og ikke sånn helt uten videre! Pigg av gjest som prøver og ødelegge her!!!!! :x
Gjest Tidligerebruker. Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 Heia Skulle bare si at joda det er meg. Jeg har slettet brukernavnet mitt. så derfor kan jeg ikke skrive på Personlige meldinger :-? Hadde egentlig ikke tenkt å si noe, men siden jeg har blidt kjent med endel her så synes jeg at de burde vite at jeg går.. og slik at de ikke tror at det har skjedd noe kriminelt med meg Grunnen jeg går? Hmm hvordan ska jeg forklare det... hmmm Føler at jeg ikke har noe her å gjøre lenger for KG er ikke slik som det var. Men mer gidder jeg ikke å gå inn på! For jeg vil gå med Peace and Love Men nå stikker jeg for jeg har masse å gjøre *poff borte vekk fra KG land* Hadet bra alle KG venner, pass på dere selv Kos og klems fra *Perser*
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Ble vel for mye rasisme tipper jeg *Drømmer om tvungen medlemsregistrering!* ano-nymmius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå