Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har forsøkt både playstation 2 og XBOXS?

Hvilke er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker begge, har playstation 2, og har kjempelyst på X box og.

fordelen med X Box er jo at du kan lagre kjempemengder med både musikk, filmer, spill og bilder inni den, det er veldig praktisk. men du må chippe den og kjøpe extra harddisk for å utnytte den maksimalt, og du kommer ikke under en 3-3500 kr. men jeg SKAL kjøpe en så snart jeg får råd. ha den i stua så kan jeg ha all den musikken jeg liker i den:) + filmer!!!!

MEN jeg må ha playstation 2 også, fordi jeg liker ikke de fleste spillene til XBOX. feks så er jeg MEGA FAN av GTA-spillene, og de får man kun til playstation (iallefall foreløpig). dessuten elsker jeg spill som resident evil, og silent hill, og de er heller ikke, og kommer ikke til å komme, på XBOX.

så det er egentlig to forkskjellige ting dette. XBOX ville jeg ikke kjøpt for spillenes skyld, heller for å lagre filmer, bilder og musikk på.

klemmer fra Iset

Gjest Admin'C
Skrevet

med xbox kan du snart kjøre linux så har du en pc til... ellers har jeg are prøvd ps2 i større sammenheng og tror spillene er bedre, men på hgamecube har du jo de litt mer koselige spillene

Jeg tar enkelt og greit å spiller en runde battlefield 1942 road to rome på nettet i stedetfor mye billigere

pang pang

Skrevet

Tusen takk for svar! Tror det blir PS2.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd ps2. Men xbox har vi :P

Og xbox er vi meget fornøyd med! Tror spillutvalget på xbox bare vil øke og øke! Og fordelen er at du kan laste ned nye nivåer fra nettet. Ta f.eks det geniale spillet splinter cell der det er x antall nivåer, til sommeren kan jeg nå laste ned flere fra nettet og nyte flere utfordringer :D :D :D

Gjest Admin'C
Skrevet

playstation 3 kommer vel snart også, nå som ps2 har fått nytt design, var jo sånn med ps1

Skrevet
playstation 3 kommer vel snart også' date=' nå som ps2 har fått nytt design, var jo sånn med ps1[/quote']

2005 mener jeg å ha hørt...

Gjest Admin'C
Skrevet

sikkert riktig det, nei mener det er bedre å gå for pcspill men det er jo stil med ps2 xbox eller gamecube

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...