Gå til innhold

SEX

Gjest Gjest_nymfen_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 3 månder, og har sex ca. 2 ganger om dagen hver gang han er her eller jeg er hos ham, bor ikke i samme by, men er sammen 5-6 dager i uken vanligvis... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært sammen i litt over 2 år...har oss 1-2 ganger i uken...noen ganger lengre mellom hver gang:(

synst det kunne vært oftere jah.. :gjeiper:

Skrevet

Vi har vært sammen i 3,5 år, og har sex maks 1 gang i uken.... vil ha meeeeer!! :gjeiper:

Skrevet
Hvor ofte har dere sex og hvor lenge har dere vært ilag ?

9 måneder. 1-4 ganger daglig

Skrevet

vi har vært sammen i 11 år og det er vel gjonnomsnitlig 3 ganger i uka?

Noen ganger mer, noen ganger mindre.

Gjest Gjest_bambi_*
Skrevet

Var gift i 10 år med sex max 1 gang i mnd, skilte meg og fikk en fantastisk kjæreste, nå snakker vi 3 ganger om dagen :sengekos:

• 2 uker senere...
Skrevet

vært sammen i 15 mnd, har sex nesten hver dag.... Jeg vil mere enn han.. Han er 8,5 år gamlere enn meg og bruker d som unnskyldning, at han har blitt gammel...27 år gammel!

Men har d kjempegodt da

Skrevet

Vært sammen i et halvt år og det blir nå så mye som vi klarer (fysisk) når vi ses. Vi er sammen i helgene ettersom vi bor litt unna hverandre.

Bruker gjerne de to-tre første dagene av uka på å "komme meg" etter at vi har hatt ei helg sammen og jeg syns det er herlig :fnise:

Når vi evt flytter sammen håper jeg på en gang om dagen i allefall og kanskje litt mer i helgene...? Det er nå ønskedrømmen.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd hvertfall!

Varierer veldig. Kan gå over en måned (!) :tristbla: Også kan i ha sex 2 ganger på 1 uke.. :)

Men som oftes er det vel ca 1 gang i måneden. Vi har to unger under 3 år og han er mye trøtt og sliten pga jobb. (Også vil han ha det ryddig i huset, og jeg er ikke no husmor!) :kaffe: (dumme meg)

Jeg har lyst nesten hele tiden jeg.. Hadde vi hatt sex annenhver dag hadde jeg vært kjempefornøyd tenker jeg, eller i det heletatt 2 ganger i uka.. HVER uke..

Jeg skal bli flinkere til å ta husarbeid og friste med sexy undertøy og SUUUPER sex!! :ler: Da blir det nok mer :sengekos:

Gjest Pupsilure
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Pupsilure
Skrevet
Vært sammen i ett år, sex 1-2 ganger i måneden. Kan gå opptil 2 mnd uten noen ganger. Men vi er relativt nyforelsket og veldig kosete på andre måter allikevel.

Han vil ikke ha sex når jeg har mensen.

Stort sett syntes vi det fungerer helt utmerket, men det hender jeg blir litt lei meg og ønsker vi skal ha mer sex... (Kom fra et forhold med sex 2-3 ganger om dagen i tre år)

Vi har det veldig bra sammen, selv om vi har lite sex. Han er ikke noe særlig opptatt av sex. Og ikke jeg heller. Jeg blir bare noen ganger påvirket av hva som "forventes" av oss.

Skriver under på denne! Vært sammen snart et halv år, har sex en til to ganger i måneden. Synes det er godt å ha det så sjeldent, nyter det bedre og slipper følensen av at "dette er min plikt som din kjæreste" som jeg hadde i forrige forhold...da han ville ha sex og jeg ikke..kjæresten min er til gjengeld veldig dyktig til å gi meg orgasme

Skrevet

Noen ganger har vi sex flere ganger på en dag, andre ganger kan det gå et par dager imellom. Så vi har vel i gjennomsnitt sex hver dag. Og vi har vært sammen i nesten 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...