ZINA Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har for første gang registrert meg på Paypal, etter det fikk jeg denne mailen fra de: Because it has expired, your credit card ending in .... has been removed from your PayPal account. If this was the only credit card on your PayPal account, you will need to add a new card to continue sending instant PayPal payments. Mitt visakort er fortsatt gyldig og jeg har kun ett, så jeg kjønner ikke hvorfor de skriver at kortet har gått ut av dato når det fortsatt er i bruk. Har noen opplevd dette her før eller kan komme med råd og tips om hvordan jeg evt. kan sjekke kort opplysninger som jeg har oppgitt under registreringen? Takker på forhånd for svar.
Grissini Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville bare ha lagt inn kortet på nytt, jeg.
ZINA Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville bare ha lagt inn kortet på nytt, jeg. Takk Grissini for svaret ditt. Jeg har gjort det og det ser ut som om det gikk greit denne gangen. De har trukket kr. 15,- fra min konto.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Du kan ha vært uheldig og lagt inn feil dato når du la inn kortet. Altså med når kortet gikk ut.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg håper virkelig det var PayPal som faktisk sendte denne mailen! Skurker sender nemlig ut mange phishingmailer som ser ut nesten akkurat som PayPal-mailene! Du er sikker på at du ikke har gitt bort kortinformasjonen din til uvedkommende, håper jeg?? Det skal vel egentlig ikke være mulig å bruke kortet i utgangspunktet dersom du har fylt inn feil dato...?
adelene Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Har fått mange mail fra PayPal i det siste med lignende innhold. Har aldri hatt PayPal, så vær forsiktig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå