Gjest Gjest_Steinbukken_* Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Er det ikke trist å ikke å få se barna på en hel uke, når de skal være hos den andre foreldre? Er det virkelig verdt det?
Far til 2 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Er det ikke trist å ikke å få se barna på en hel uke, når de skal være hos den andre foreldre? Er det virkelig verdt det? Langt på vei er svaret, - JA. det er verd det. Men det er viktig å kunne glede seg overbarnets nære kontakt med den andre forelderen. Jeg vet noen ikke liker mine sammenlikninger, men når din lille jente eller gutt viser sin store glede ved å skåre et mål i f.eks. håndball, gleder vi oss med barnet. La oss forsøke å gjøre det samme når barnet får samvær med den andre forelderen også.
Gjest Gjest-M- Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Om det er verdt det, kommer jo helt an på forholdet mellom mor og far. Barn som vokser opp med foreldre som ikke lenger har det bra sammen, har det heller ikke bra. Fra barn er ganske små, merker de fort om noe ikke er som det skal mellom foreldrene. Det fikk jeg merke da mine barn var små, og forholdet mellom meg og far var på hell. Det viktigste ved et brudd, er jo å sørge for at barna har det bra, uansett hvem de er sammen med av mor og far. Et godt samarbeid mellom foreldre etter samlivsbrudd vil lette tilværelsen for barna også. Jeg har hvert fall ingen tro på å holde sammen i et dårlig forhold for barnas skyld.
Dalila Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jo, det kan være ganske trist. Men det er viktigere at barna er fornøyd med situasjonen enn at jeg er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå