Gå til innhold

Wedding vows

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tilkommende og jeg skal gifte oss på et slott i Skottland. Vi skal ha en ureligiøs seremoni, og er strengt tatt litt redd seremonien blir i korteste laget. Vi legger en del penger i leien av slottet, og har jo ikke lyst at hele galskapen skal være over på ti minutter heller. Er det noen som har erfaring med å bruke egne bryllupsløfter? Jeg ønsker ikke noe klissete greier, men har jo lyst å gjøre noe fint sammen med min kjære. Og en ting til, som jeg kom på akkurat nå, gjestene er norske, men vigsler og alt det der er skotske. Tenkte først å ta alt på norsk, men så blir det kanskje litt stemningsknusende å si til vigsler: "Excuse us, now we're done, you were saying?" Skal vi knø inn litt engelsk også? Altså blande litt, eller skal vi ta alt på norsk eller alt på engelsk?

Guri malla, alt en skal måtte henge seg opp i....

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg har også tenkt på om wows ville vært noe for oss! Det er jo tross at VI som skal gifte oss med hverandre av kjærlighet- noe strengt tatt vigsleren ikke vet noe om...

Vi har dessuten samme problem angående språk! Skal gifte oss i tyskland, de fleste kan engelsk, men spesielt tyskerne kan det dårlig... (svensk, norsk, tysk, østerisk, er representert) Ikke lett! Man vil jo gjerne at alle gjestene forstår hva som blir sagt.

Gjest StoreSky
Skrevet

BTW: blir det norske ordet "bryllups løfter"??

Skrevet
BTW: blir det norske ordet "bryllups løfter"??

Tja, hvorfor ikke? :) Vanskelig det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...