Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Æsj! Nå sitter jeg her igjen og føler at alt har skjært seg igjen. Har gått ut med en fyr i et par måneder, men nå i helga har han plutselig ikke svart på meldinger fra meg. Helt stille. Dustemikkel. Har jo tenkt at han kan ha en grunn til det, men hadde han villet svare så hadde han fått til det nesten uansett hva som kan ha skjedd. Hvis han ikke er interessert lenger, kan han ikke i det minste skrive en linje og si det da? Tror de at det er måte å dumpe folk på, bare forsvinne uten et ord. Når jeg stiller et spørsmål om han vil komme bort og se en film eller noe i kveld, så kan han vel bare si at nei jeg tror ikke vi bør ses mer...? Kjenner jeg må holde meg tilbake for ikke å sende en melding til, med hallo, hva skjer da? Men skal prøve å la vær... Trodde dette gikk så fint jeg. Nå sitter jeg bare her, og vet ikke helt hva annet jeg skal ta meg til enn åsitte og se på telefonen og vente...
Gjest FrøkenStrøken Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det KAN jo ha skjedd noe..Han KAN jo ha mistet telefonen.. Han KAN jo ha sendt melding som ikke ble levert.. kjenner du igjen alle unnskyldningene du lager for han, eller? Så viser det seg gang på gang at de bare er feige.. uff, det er ikke lett å forholde seg til kjærligheten når det ikke finnes regler som alle følger:(
Gjest lillagubban Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Kan jo være han ikke har tilgang til telefon. Skjer hele tida. Eller at det har skjedd noe spesielt denne helga. Husker en kompis som bare "forsvant" en helg, svarte ikke på melding fra noen. Fant ut et nært familiemedlem dødd.
Gjest ts Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ja da, det KAN ha skjedd noe, men jeg lurer ikke med selv med sånt lenger. Det gidder jeg ikke. Joda, man kan miste telfonen og ting kan skje, men sannsynligheten for det er vel relativt liten. Blir bare så lei og oppgitt. Hvis det er tilfelle at han så på en "elegant" måte har dumpet med, så blir jeg så bort i natta oppgitt. Når noen spør deg konkret om du vi finne på noe, hvo vanskelig er det da å si nei. Feige menn.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Ikke send en melding- jeg garanterer at han tar kontakt igjen;) Du derimot bør tenke deg om du egentlig vil ha en slik mann...
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Ja da, det KAN ha skjedd noe, men jeg lurer ikke med selv med sånt lenger. Det gidder jeg ikke. Joda, man kan miste telfonen og ting kan skje, men sannsynligheten for det er vel relativt liten. Blir bare så lei og oppgitt. Hvis det er tilfelle at han så på en "elegant" måte har dumpet med, så blir jeg så bort i natta oppgitt. Når noen spør deg konkret om du vi finne på noe, hvo vanskelig er det da å si nei. Feige menn. Enig med deg. Ofte en utrolig feig måte å komme ut av dette på! Har opplevd mange ganger. De er for feig til å si fra fordi de orker ikke dramaqueens. Om han fortsetter sånn her bør du ikke bruke tid på han. Jeg brukte 1,5 år på å bli ferdig med en som behandlet meg sånn. Det hindret meg i å finne noen andre. Totalt bortkastet tid dessverre. Klem
Gjest ts Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg sender i hvertfall ikke noen melding i kveld. Men vi får se ha jeg gjør i løpet av uka om jeg ikke hører noe fra han. Føler at jeg etter to måneder fortjener å få høre det om han ikke lenger er interessert... Så klart skulle jeg ønske jeg kunne være tøff og bare innse at han ikke er interessert lenger, men synes på en måte han kan være mann nok til å si ting som de er. Om jeg så skal tvinge han til det. Kanskje jeg når det har gått noen dager spiller dum, og sender en melding om ett eller annet helt hverdagslig og later som ingen ting. Så få vi se...
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg sender i hvertfall ikke noen melding i kveld. Men vi får se ha jeg gjør i løpet av uka om jeg ikke hører noe fra han. Føler at jeg etter to måneder fortjener å få høre det om han ikke lenger er interessert... Så klart skulle jeg ønske jeg kunne være tøff og bare innse at han ikke er interessert lenger, men synes på en måte han kan være mann nok til å si ting som de er. Om jeg så skal tvinge han til det. Kanskje jeg når det har gått noen dager spiller dum, og sender en melding om ett eller annet helt hverdagslig og later som ingen ting. Så få vi se... Beste du kan gjøre, om du klarer er å spille hard to get. La han få smake sin egen medisin. La han kjenne hvordan det føles når du overser han og hans forsøk på kontakt. Ofte kommer menn springende når de blir avvist totalt. Det er tøft for egoet dems:O)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Beste du kan gjøre, om du klarer er å spille hard to get. La han få smake sin egen medisin. La han kjenne hvordan det føles når du overser han og hans forsøk på kontakt. Ofte kommer menn springende når de blir avvist totalt. Det er tøft for egoet dems:O) Eventuelt mister de interessem og finner seg en annen...
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Eventuelt mister de interessem og finner seg en annen... Ja men hva er forskjellen?? Om han har mistet interessen allerede?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Er det på den måten at man må spille hard to get osv er det ikke riktig uansett.
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Er det på den måten at man må spille hard to get osv er det ikke riktig uansett. Nei enig. Jeg hadde ikke orket det. Da jeg møtte samboeren min var vi begge helt klare på at vi var for gamle til å drive på sånn. Enten var vi interessert og viste hverandre det, eller så fikk vi la være. Hater slikt spill, jeg blir bare mongo av det. Ingen fortjener egentlig å bli utsatt for det. Men i dette tilfelle har kanskje ene parten kjørt denne linja. Man kan jo gjøre det tilbake så han kjenner hvordan det føles. Snakker ikke om i mndsvis, men til man kommer i tale igjen. Så kan man bli enig om hva som skjer framover.
Gjest lissi32 Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Er det på den måten at man må spille hard to get osv er det ikke riktig uansett. Nei enig. Jeg hadde ikke orket det. Da jeg møtte samboeren min var vi begge helt klare på at vi var for gamle til å drive på sånn. Enten var vi interessert og viste hverandre det, eller så fikk vi la være. Hater slikt spill, jeg blir bare mongo av det. Ingen fortjener egentlig å bli utsatt for det. Men i dette tilfelle har kanskje ene parten kjørt denne linja. Man kan jo gjøre det tilbake så han kjenner hvordan det føles. Snakker ikke om i mndsvis, men til man kommer i tale igjen. Så kan man bli enig om hva som skjer framover.
Gjest ts Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Juhu! Eller kanskje litt dårlig gjort å si det, men alt order seg. Det var faktisk en grunn til at han ikke har latt høre fra seg. Og jeg som var så superpesimistisk... Stakkaren har ligget hjemme med høy, høy feber hele helga, og vært skikkelig syk... Og så går jeg her og tenker det værste om han. Fy skamme meg rett og slett!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Kaldt vann: Hadde han trengt deg, hadde han tatt kontakt.....
Heritære Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Eller kanskje hvis han bryr seg så tenkte han kanskje forholdet var såpass ungt enda at han ikke ville bry henne eller verre er smitte henne!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Kaldt vann: Hadde han trengt deg, hadde han tatt kontakt..... kan man smitte noen over telefon? pling, en ny sms, "hei jeg er syk og kan ikke møte deg. vi snakkes til uka. klem" jeg bare spør?
Gjest Gjest Julie Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 Dette gikk så fint jeg. Nå sitter jeg bare her, og vet ikke helt hva annet jeg skal ta meg til enn åsitte og se på telefonen og vente... Ikke vent på at noen skal ringe. Prøv å tenk aktivt istedet og fokuser på helt andre ting. Ringer han så ringer han. Dumt om du skal la ham styre så mye av din tid. Kanskje han ikke er så interessert mer og da gidder ikke menn (ja da, alle i hele verden) forklare hvorfor. Og hvis de stilles opp mot veggen vil de sannsynligvis heller ikke si hvorfor.
Gjest Gjest julie Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 Juhu! Eller kanskje litt dårlig gjort å si det, men alt order seg. Det var faktisk en grunn til at han ikke har latt høre fra seg. Og jeg som var så superpesimistisk... Stakkaren har ligget hjemme med høy, høy feber hele helga, og vært skikkelig syk... Og så går jeg her og tenker det værste om han. Fy skamme meg rett og slett! Da var det jo greit! Da var han sikkert interessert likevel, så bra for deg! Det er lett å bli pessimistisk hvis en date plutselig ikke lar høre fra seg mer.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 Det samme lurer jeg på...eller nesten det samme. Hvorfor sier de at de skal komme på besøk når det ikke skjer? Kan det være så vanskelig å sende melding om at man ikke kommer? Eller i det hele tatt å la høre fra seg? Hvorfor i all verden gi beskjed om at man kommer og selv ta initiativ, og så bare gi faen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå