majan Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 tankene flyr....... har alltid sagt jeg ønsker 3 barn - nå har jeg og mannen min 2 gutter på 4,5 år og 7 år. jeg er 30 år og mannen min blr 37 år nå iår.. har vært noen hektiske år nå - siden eldstemann har vært ganske så urolig - men nå er han som andre barn. så da det stod på som værst kunne jeg ikke på noe måte tenke meg et tredje barn.. men nå som jeg akkurat har byttet jobb, og ting begynner og fungere mye mye bedre - kommer følelsen av å kunne tenke seg et barn til - har jo til og med drømt om det om natta - må innrømme jeg blir misunnelig på de som går vaggende rundt omkring med store mager..... mannen min vet liksom ikke hetl - men det er ikke helt utelukkende......... er ganske så sikker på at dersom vi bestemmer for ikke å få tredjemann så kommer jeg senere i livet til å angre.... hva er deres erfaringer??? fra to til tre barn??? og hvilke tanker har dere???
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei Vi har 3 barn, litt tettere enn dine, de er 3, 5 og 7 nå. Jeg synes det var mye lettere å ha 3 barn når de var 0, 2 og 4, er mye travlere nå men det har kansje noe med at jeg hadde alle 3 hjemme det første året, så vi måtte ikke opp og stresse om morgenen mye travlere nå, når alle skal opp og ut til halv 8 armer og bein alle veier om morgenen, hehe. men de har jo alltid noen å leke med, eller krangle med. men jeg anbefaler stor bil, med minst 7 seter. Vi har vanlig stasjons vogn og det er et h****** på turer lenger enn 5 min... ofte sitter jeg bak i midten og eldste foran. Men jeg ville aldri hatt det annerledes, Er mer gøy en stress..
sommerglede Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 hei.... jeg vil bare si GO FOR IT vi har 3 ... en på 7 en på 5 og en på 6 mnd.... og jeg kunne tenke meg enda fler..... så hiv deg på
Kaffeavtalen Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Ja hvorfor ikke? Tenk bare gjennom at den mest hetiske perioden i livet deres kommer snart. Med unger i skolealder og aktiv i forskjellige aktiviteter er barneskolen og ungdomskolen en MEGET heltisk periode. Hilsen en med 3 på barneskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå