trulta_ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt en kost til hårfarging, jeg har en nå, men kosten er så hard, jeg har kjøpt min på Vita. Jeg tenker på sånn som frisørene bruker, en kam med kost på den ene siden og kam den andre. Supert forklart gitt, men håper noen skjønner hva jeg mener og kan gi meg et tips! :smile:
Pauline Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 På Spar Kjøp selger de slike koster til en slikk og ingenting.
trulta_ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Må nesten se hva frakter er hos Spar kjøp. Er ikke det her. Selger de slike koster på frisørsalonger?
trulta_ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 På Spar Kjøp selger de slike koster til en slikk og ingenting. Har du sett den i butikken eller på nettet? Fant den ikke på nettet nå, lette under kosmetikk. Har sendt mail til Nikita og balsam.no.
Pauline Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Har kjøpt den i butikken for ca et år siden. Sparkjøp her i området har mye bra i hud- og hårpleie mm. Aner ikke om du finner den på nettet. Har aldri handlet noe fra dem på postordre. Ville tro de har hos frisøren og. (eventuelt til en annen pris, desverre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå