Gå til innhold

Alt ordner seg for snille piker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her tidligere at jeg har vært uheldig med kjøp av brudekjole på ebay, men nå har jeg iallefall vært så heldig å få refundert pengene jeg trodde var tapt!! Å, jeg er så glad!!!!

Det som er saken er at jeg kjøpte en nydelig brudekjole i juli av en selger på ebay som hadde 98% positiv omtale. Hun lovte å levere kjolen i oktober. Men når oktober nærmet seg og jeg ikke fikk kontakt med selger begynte jeg bli bekymret ettersom hun alltid svarte pronto ved mine første henvendelser. Etter mye om og men så viste det seg at flere var i samme sko som meg, og at flere også manglet varene sine. Selger hadde plutselig forduftet og stengt sin ebay shop uten å gjøre opp med kundene!! Og dette er faktisk en selger som har vært seriøs på ebay i mange år, og andre kjøpere på ebay fortalte meg at de hadde handlet hos henne uten problem tidligere.

Uansett... Jeg hadde paypal protection og ebay garanti, men med liten skrift står det at etter så og så mange dager så kan ikke de hjelpe deg lenger. Typisk nok kjøpte jo jeg i juli og ble lovt levering i oktober, noe jeg trodde var safe med tanke på at en kjole tross alt skal leveres fra fabrikk. Når jeg så at jeg stod uten garanti ble jeg så fortvilet over å ha tapt 3500kr (noe jeg om student ikke hadde råd til å miste) og forbannet over å ha blitt lurt.

Jeg kontaktet til sist skandiabanken men hadde vel liten tro på at de kunne hjelpe meg. Men så, nesten 3 måneder etter at jeg satte i gang reklamasjons-saken, så har de jammen meg ordnet pengene mine tilbake! Å, er så glad for at ordtaket om at alt ordner seg for snille piker faktisk stemmer!

PS. Jeg har kjøpt drømmekjolen på Diin i Oslo nå i høst, så faktisk var det litt ment to be at jeg skulle gå igjennom alt dette trøbbelet her først ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest snazaroo
Skrevet

Det var bra da!

Skikkelig surt å taper penger altså!

Håper du får en perfekt dag :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...