Gjest Utdrinkningslag Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg skal arrangere utdrinkningslag for ei god vennine nå til våren . Jeg har aldri vært på et før, så jeg lurte på om noen kan gi meg noen gode tips og ideer . Vil jo at venninen min skal få en perfekt dag:-) Mvh Malin
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg skal arrangere utdrinkningslag for ei god vennine nå til våren . Jeg har aldri vært på et før, så jeg lurte på om noen kan gi meg noen gode tips og ideer . Vil jo at venninen min skal få en perfekt dag:-) Mvh Malin Hei Jeg og en venninne arrangerte utdr.lag for en annen venninne, og det ble skikkelig vellykket! Kan jo fortelle litt om hva vi gjorde:) Venninna mi ble hentet av en som kjørte motorsykkel tidlig på morgenen (en vi kjente fra før) han kjørte rundt med henne i ca tre kvarter, også møtte de oss andre litt utenfor byen. der spiste vi frokost sammen (vi hadde smurt baguetter. veldig enkelt, men godt) vi hadde fint vær, så vi kunne sitte ute nede i fjæra. Deretter kjørte vi alle sammen til et sted hvor vi hadde bestilt rafting - helt vanvittig gøy!! Etter raftinga fikk venninna mi aroma-terapi - noe hun syntes var skikkelig deilig etter å ha blitt sliten og våt etter raftingen. I mellomtiden ordnet alle vi andre istand grillfest på en hytte vi hadde leid. der festet vi hele natten, og overnattet til dagen etter. Under festen hadde vi ulike "leker". Vi hadde f.eks "intervjuet" hennes kommende ektemann, og filmet det. Venninna vår fikk samme spm og måtte svare foran alle oss. (hadde litt forskjellig spm..noen som var morsomme, pinlige etc..) etterpå så vi filmen med intervjuet til hennes mann. For hvert svar de hadde forskjellig måtte hun drikke... Hadde også en lek der alle som var der hadde kjøpt en presang til bruden (ca 50 kr). de skulle kjøpe noe som de forbandt med henne. Når hun åpnet de, måtte hun gjette hvem hun hadde fått den fra. Dersom hun svarte feil så måtte hun drikke... Det var et veldig koselig utr.lag. Bruden ble selvfølgelig full, men ikke så galt at hun ikke husker det:) (Vi var ca 20 stk tilsammen, og vi betalte ca 200 kr hver + raftingen (600 kr, men det var selvfølgelig frivillig. Vi var ca 12 stk som raftet.) Lykke til:) -
mia83 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg skal arrangere utdrinkningslag for ei god vennine nå til våren . Jeg har aldri vært på et før, så jeg lurte på om noen kan gi meg noen gode tips og ideer . Vil jo at venninen min skal få en perfekt dag:-) Mvh Malin Se på www.utdrikningslag.no Der er det massevis av forslag
Molly80 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Kommer jo an på venninna di da, hva hun liker. Har ei tøff venninne som fikk spille paintball (vel og merke hadde vi utdrikkingslaget så tidlig at blåmerkene gikk bort). Ei anna elsker å ri, så vi arrangerte ponniridingskonkurranse, ganske komisk med mange som ikke hadde ridd før, men ganske ufarlig. Gøy å la alle ha med en liten gave som hun skal gjette hvem er fra etter tur. Og la kjæresten svare på endel spørsmål, også skal hun gjette hva han har svart. Jeg liker best de utdrikkingslaga hvor ikke målet er å drite ut vedkomne mest mulig, og sjenke henne mest mulig. Der man gjør mye morsomt sammen og husker det dagen etterpå! Derfor likte jeg best da vi drakk først på kvelden... men jeg er jo gammel, så det er vel jeg som tåler lite:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå