Gå til innhold

Hudpleieprodukter for sensitiv hud.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bringebær_*
Skrevet

Forleden prøvde jeg ansiktskrem fra Dior for første gang (dumme meg skulle prøve noe nytt :( ). Jeg brukte det 2 ganger før det begynte å komme eksem/utslett som klødde forferdelig i ansiktet. Snakk om å kjøpe katta i sekken :(

Jeg er ømfintlig mot visse kjemikalier i kosmetikk så jeg kan ikke bruke hva som helst. Jeg vet jeg tåler Biotherm da. Parfyme måtte jeg slutte å bruke fordi jeg fikk samme type utslett av det, og det var ordentlig parfyme som Hugo Boss o.l.

Har noen erfaring med merket Matis? Er den hudvennlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Forleden prøvde jeg ansiktskrem fra Dior for første gang (dumme meg skulle prøve noe nytt :( ). Jeg brukte det 2 ganger før det begynte å komme eksem/utslett som klødde forferdelig i ansiktet. Snakk om å kjøpe katta i sekken :(

Jeg er ømfintlig mot visse kjemikalier i kosmetikk så jeg kan ikke bruke hva som helst. Jeg vet jeg tåler Biotherm da. Parfyme måtte jeg slutte å bruke fordi jeg fikk samme type utslett av det, og det var ordentlig parfyme som Hugo Boss o.l.

Har noen erfaring med merket Matis? Er den hudvennlig?

Jeg har sensitiv hud, men ser ut til at jeg tåler Kanebo Sensai Silk bra :O)

Skrevet

Du kunne kanskje prøve noe fra Clinique, Decleor eller Dermalogica. The Body Shop har og en serie for sensitiv hud.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud som lett blir rød , tørr og flassete.

Bruker ultracalming cleanser fra dermalogica med soothing protection spray som toner ( sprayer på bomullspad og drar over ansiktet) i tilegg til skin smoothing cream med et par dråper av serumet til academie under

Skrevet

Jeg gjør som snibel og bruker ultracalming cleanser og skin smoothing cream fra dermalogica. Har også sensitiv hud, men ikke så ille at jeg får utslett o.l av andre merker.

Men dermalogica er mild og er ikke proppet av ingredienser. Har brukt det siden tidlig høst og jeg er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...