Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei:) Jeg elsker orkideer, og kunne kanskje tenkt meg å ha det i brudebuketten min. (ser for meg en bukett som går i hvitt, grønt og muligens rosa...) Har ingen erfaring med brudebuketter, derfor trenger jeg tips:) Noen som har brukt orkidé, og har et bilde av buketten som jeg kan se?
Saeria Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Orkidé. Roser med orkidé. Nelliker med orkidé. Ball av mose og annet med orkidé. Roser,flamingoblomst, orkidé m.m.. Rund ball av roser, pyntet med orkidéer. En hel forumtråd med bilder av buketter med orkidéer. Endret 7. januar 2008 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 http://www.gamman.se/Galleri.asp?cat=2&...&BrudID=163
Piglet Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Min bukket med orkideer. Bildet er ikke helt supert, men det er ihvertfall orkideer og roser bl.a. Var ikke helt sånn jeg hadde sett den for meg (ville gjerne hatt den mere stram og enkel), men mannen satt den sammen og det var sånn han ville ha den. Men var veldig fornøyd, altså Her ser du den i "action" Piglet Endret 7. januar 2008 av Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå